Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@07:16:56 GMT

ارتفاع برف در برخی مناطق ماسال به ۳ متر می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۱۲۷۷

ارتفاع برف در برخی مناطق ماسال به ۳ متر می‌رسد

به گزارش مهر، معروف خسروی عصر شنبه در بازدید از عملیات بازگشایی راه خلخال - ماسال اظهار کرد: این مسیر به عنوان آخرین راه بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان، برف‌روبی و بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: پیش از این همه محورهای ارتباطی مسدود شده از برف پاییز و زمستان سال گذشته این شهرستان به استان گیلان بازگشایی و در اختیار رانندگان عبوری از مسیرهای خلخال به پونل و خلخال به ماسوله قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: محور خلخال به ماسال از ابتدای روستای هدف گردشگری گیلوان واقع در بخش شاهرود تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین انتهای گردنه واقع در این مسیر، آخرین راه ارتباطی بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان است که با تلاش راهداران برف‌روبی، بازگشایی، ایمن‌سازی و از امروز در اختیار مسافران و گردشگران منطقه قرار گرفت.

خسروی افزود: با وجود گذشت نزدیک به ۲ ماه از فصل بهار، ارتفاع برف در برخی از مناطق برف و بهمن‌گیر این محور ارتباطی خلخال به استان گیلان به بیش از سه متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال خاطرنشان کرد: حجم سنگین برف در مسیر یاد شده زمان اجرای عملیات برف‌روبی این راه را برای راهداران خلخال طولانی کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • جاری شدن سیل در بعضی از مناطق بردسکن
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال