Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-برنامه «صبح پارسی» شبکه فارس در سال جدید که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده بخش ویژه‌ای را به نخبگان علمی و فعالیت‌های دانش بنیان اختصاص داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، این برنامه صبح روز‌های زوج ساعت 8 تا 9، به طور زنده با چهره‌های مطرح و نخبه علمی استان گفتگو و مهمترین فعالیت‌های دانش بنیان استان به بینندگان معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی جدیدترین اخبار روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های محلی فارس به همراه تصاویر صفحه اول آنها، ارتباط با مسئولان استانی برای اطلاع بینندگان از آخرین تصمیمات استانی، ارتباط زنده تصویری با خبرنگاران شهرستان‌های استان، پخش ترانه و سرود‌های شاد و محلی و اجرای ورزش صبحگاهی از دیگر بخش‌های برنامه «صبح پارسی» سیمای فارس است.
همچنین پخش گزارش‌های مردمی و گفتگو با مهمانان در رویداد‌ها و مناسبت‌های مهم در این برنامه گنجانده شده است.
برنامه «صبح پارسی» به تهیه کنندگی احمد اکبرپور، کارگردانی طیبه السادات موسوی و اجرای کمال علوی و علیرضا پرنیان از سیمای فارس پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه حضور دانش‌بنیان‌ها در عرصه حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده بود، گفت: با توجه به اینکه نیاز به دانش‌بنیان‌ها احساس می‌شود، توانمندی لازم در مکانی همچون بدنه دانشگاه‌ها برای پرورش این استعدادها وجود داشته و در نتیجه نیاز و توانمندی موجب این جرقه شده است.

میثم اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمل‌ونقل بخشی از زیست شهری است، بنابراین با سایر شئونات زندگی مردم درهم‌تنیدگی دارد و در عین حال که جلوی چشم همه قرار دارد، اما پیچیده است و موجب تغییرات سریع در روند حمل‌ونقل می‌شود.

وی افزود: فراهم کردن سریع و درست زیرساخت‌های حمل‌ونقل از سوی مسئولان امر اهمیت زیادی دارد، به این معنا که کندی‌ها و خطاهایی که زیست‌بوم‌های انسانی دارند را با استفاده از فناوری از سیستم خارج می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه در حیطه فناوری تولیدکننده و مصرف‌کننده داریم، گفت: تولیدکنندگان شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان مدیریت‌های حمل‌ونقلی به نمایندگی از شهروندان هستند.

اکبرزاده ادامه داد: نمایشگاه‌ها و رخدادهایی که همچون نمایشگاه حمل‌ونقل مکانی است که تولیدکننده و مصرف‌کننده را در یک مکان گرد هم می‌آورد تا بتوانند یکدیگر را پیدا کنند، چرا که در حالت عادی نیازها تولید می‌شود، اما فرصتی برای پیدا کردن تأمین‌کننده آن‌ها نیست، در واقع افرادی بالقوه می‌توانند مواردی را تأمین کنند که مطمئن نیستند مصرف‌کننده داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه حضور دانش‌بنیان‌ها در عرصه حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز به دانش‌بنیان‌ها احساس می‌شود، توانمندی در مکانی همچون بدنه دانشگاه‌ها برای پرورش این استعدادها وجود داشته، در نتیجه نیاز و توانمندی موجب این جرقه شده است.

کد خبر 750495

دیگر خبرها

  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد