Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود میرشکار روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تاکنون چندین محموله کوسه صید شده توسط یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان شناسایی و کشف شده است.

وی بیان کرد: پیرو گزارش‌های مردمی، یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان طی عملیات گشت و کنترل در سطح شهرستان زاهدان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی و کشف ۱۲۸ قطعه کوسه ماهی از فروشگاه‌های عرضه ماهی و خودروهای حمل آبزیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: در این خصوص چهار نفر متخلف به همراه مدارک و مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی بیان کرد: با شبکه توزیع گوشت کوسه در سیستان و بلوچستان برخورد قانونی صورت می گیرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سواحل چابهار و کنارک اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سواحل چابهار و کنارک اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سواحل چابهار و کنارک اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران