Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دورهمی هنرمندان عرصه نمایش قائم شهر پس از 2 سال دوران کرونایی در آموزشگاه مدرسه تئاتر شهر بمناسبت اردیبهشت تئاتر برگزارشد.         
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، عیسی مدانلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورهمی هنرمندان عرصه تئاتر قائم شهر را بعد از 2 سال کرونایی کشور، به فال نیک گرفت و این حرکت فرهنگی و هنری را نشان از روحیه بالای هنرمندان این عرصه بیان نمود که جدایی 2 ساله از این فضا، نتوانست گسستی در پیکر هنرمندان نمایش شهرستان بوجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
ایشان در ادامه افزود: چنین برنامه هایی حلقه وصل را بیشتر کرده و این دید و بازدید های هنری می تواند راه گشای مشکلات بسیاری از هنرمندان نمایش شهرستان باشد و گفتمان های شکل گرفته در این نشست ها در بهبود چالش های پیش رو  نقش بسزایی دارد.           
عیسی مدانلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، هنر نمایش شهرستان قائم شهر را از قدمی های استان برشمرد و کسب مقام های برتر استانی و کشوری در طول این سالیان را وجود نخبه گان این عرصه برشمرد و شهرستان قائم شهر را یکی از پتانسیل های هنر نمایش بیان نمود که باید توجه بیشتر از قبل به آن شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پس از 2 سال دوران کرونایی در آموزشگاه مدرسه تئاتر شهر بمناسبت اردیبهشت قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد