Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به فصل تابستان، مسافران به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما برای مقاصد پر طرفداری همچون بندرعباس و تبریز هستند.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به فصل تابستان، مسافران به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما برای مقاصد پر طرفداری همچون بندرعباس و تبریز هستند. خرید بلیط هواپیما تهران به بندرعباس و بلیط هواپیما تهران به تبریز و بلیط هواپیما مشهد به کیش آن هم با پایین ترین قیمت یکی از دغدغه های مسافران این دو شهر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وبسایت کارناوال  میتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. از دیگر اطلاعاتی که مسافران به آن نیاز دارند، راهنمای سفر به شهر های بندرعباس، کیش و تبریز است که ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفید و لازم برای سفر به این شهر ها را منتشر کنیم.

معرفی بندرعباس

شهر بندرعباس بزرگترین بندر ایران است. فرهنگ مردم این خطه دست نخورده است. در همسایگی خلیج فارس قرار دارد و می توانید از سواحل زیبای آن لذت ببرید. مردمش به مهمان نوازی مشهورند و همنشینی با آنها برای گردشگران لذت بخش است. از این شهر می توانید سفر دریایی به جزایر قشم و هرمز را تجربه کنید. مقصد خوبی برای سفرهای زمستانی به شمار می رود. یکی از مقاصد محبوب برای خرید است.

بد نیست بدانید در این شهر، عادات غذایی مردم بسیار شبیه به مردم هند است و غذاها با فلفل و ادویه های مختلف طعم دار می شوند. ماهی جایگاه ویژه ای در سفره غذایی مردم این شهر دارد. در اینجا تعدادی از غذاهای این دیار را به شما معرفی می کنیم.

با کلیک بر روی این لینک (بلیط هواپیما تهران به بندرعباس) میتوانید با قیمت ویژه پرواز تهران مشهد را خریداری کنید.

خورش قلیه‌ماهی و میگو: معروف ترین غذای جنوب کشور است که از ماهی یا میگو و سبزیجات تهیه می شود و طعم تمبر هندی و تندی فلفل، آن را بسیار جذاب می کند. 

قوزی گوشت یا مرغ: این غذا ریشه ای عربی دارد؛ اما از محبوب ترین غذاها در حوزه خلیج فارس محسوب می شود و به جنوب ایران و قشم هم راه یافته است. برای تهیه این غذا گوشت بره یا مرغ را کباب می کنند و به همراه آجیل بوداده و کشمش تهیه شده بر روی برنج می گذارند.

هواری: این غذا هم انواع مختلفی دارد؛ برای مثال هواری چک میگ با میگوهای ریز درست می شود و در صورت استفاده از ماهی به آن هواری ماهی می گویند. یک پلوی مخلوط و مقوی که طعم ادویه های جنوبی را می توانید در آن حس کنید و از خوردن میگو یا ماهی در میان آن لذت ببرید.

میگو کاری: غذایی با ریشه هندی که در آن میگو را با مخلوطی از ادویه‎ ها و سبزی های معطر طبخ می کنند. 

ماهی شیر کبابی: تقریبا در همه رستوران های سنتی بندرعباس می توانید این غذای خوشمزه را بیابید. شاید بارها ماهی شیر را کباب کرده و خورده باشید اما تازه بودن این ماهی در بندرعباس، باعث می شود طعم متفاوتی را تجربه کنید. 

نان توموشی: نوعی نان نازک که با تخم مرغ، پنیر، مهیاوه یا سوراغ ترکیب می شود. مهیاوه و سوراغ سس هایی تهیه شده از ماهی های ساردین هستند اما در سوراغ از خاک سرخ جزیره هرمز به عنوان ادویه استفاده می شود.

معرفی شهر تبریز

تبریز شهری تاریخی‌ست و آثار باستانی و کهن بسیاری مانند مسجد کبود، موزه آذربایجان و بسیاری دیگر را در خود جای داده است.  دیار اولین‌ها، صنایع‌دستی و سوغات‌های گران‌بهایی دارد که در میان آنها نام فرش و چرم تبریز بیش از همه مسافران را به سوی خود جلب می‌کند.  تبریز به بازارهای سنتی و مدرن خود و اجناس باکیفیتی که ارائه می‌دهند شهره است و شما را با دستی پر روانه شهرتان می‌کند. شهر تبریز در استانی با جاذبه‌های طبیعی بسیار نظیر روستای کندوان و جنگل‌های ارسباران قرار گرفته است که سفر به تبریز بدون بازدید از آنها کامل نمی‌شود. 

مهم‌ترین لقب و عنوانی که به تبریز داده شده، شهر اولین‌هاست. این شهر به دلیل وجود امکاناتی مانند اولین مدرسه کرولال‌ها -ساخته شده توسط جبارباغچه‌بان-، اولین کودکستان و مدرسه به سبک نوین، اولین اتاق تجارت در سال 1285، اولین سینما و کتابخانه عمومی، تالیف اولین ترجمه، نمایشنامه تئاتر، اولین روزنامه‌نگاری ملی، برپاداشتن اولین مرکز تلفن، چاپخانه، برج آتش‌نشانی، بلدیه و نظمیه و نخستین پایگاه لرزه‌نگاری به این عنوان مشهور شده است.  تبریز برای قالی و فرش‌های بی‌همتا و دستبافت خود از سوی شورای جهانی صنایع دستی، عنوان "شهر جهانی بافت فرش" را دریافت کرده است. دانشگاه سراسری تبریز دومین دانشگاه قدیمی ایران بعد از دانشگاه تهران است که قدمت تاسیس آن به سال 1325 باز می‌گردد.  تبریز در ادوار مختلف تاریخ مانند دوران حکمرانی اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، جلایریان، قراقویونلوها، آق قویونلوها و صفویان (در تمام دوران پادشاهی این سلسله‌ها یا مقاطعی از زمان فرمانروایی آنها) پایتخت ایران بوده است. همچنین در زمان سلطنت قاجاریه در کشورمان، تبریز به عنوان شهر ولیعهدنشین انتخاب شده بود.  از حقایق جالبی که در مورد تبریز بر سر زبان‌هاست می‌توان به شهرت "شهر بدون گدا" و "امن‌ترین کلان شهر" ایران اشاره کرد. از دیگر نکات جالب در سفر به تبریز، تمیزی فوق‌العاده آن است که نامش را در میان دیگر شهرهای ایران متمایز می‌کند.   تبریز با داشتن 17 موزه متنوع در زمینه‌های مختلف بعد از تهران به عنوان دومین شهر موزه‌ای ایران لقب گرفته است. نمی‌توان نامی از تبریز به میان آورد، اما مشاهیر و فرهیختگان پر تعداد آن را از یاد برد؛ افرادی که در طول تاریخ، در این شهر رشد و افتخارات فراوانی را نصیب تبریز و ایران کرده‌اند. از جمله این مشاهیر می‌توان از تاج الدین علیشاه جیلانی، پروین اعتصامی، استاد محمد حسین شهریار، علامه امینی صاحب کتاب گرانقدر الغدیر، علامه محمد تقی جعفری، علامه محمد حسین طباطبایی فیلسوف معاصر، شیخ محمود شبستری، ستارخان، باقرخان، اوحدی مراغه‌ای، صائب تبریزی شاعر توانا، جبار باغچه بان، صمد بهرنگی نویسنده محبوب، میرزا حسن رشدیه بنیانگذار آموزش نوین در ایران، عظیم قیچی‌ساز کوهنورد فاتح اورست و بسیاری دیگر نام برد.

سفر به تبریز را با خرید مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به تبریزاز وبسایت کارناوال تجربه کنید.

معرفی جزیره کیش

پایه های اقتصاد کیش بر روی صنعت گردشگری استوار است و بخش مهمی از درآمد این جزیره از این صنعت به دست می آید. وجود امکانات اقامتی بسیار خوب، کلوپ های دریایی با انواع تفریحات آبی، جُنگ های شبانه، تفریحات هیجان انگیز، مراکز خرید با قیمت های ارزان تا گران، فضایی آرامش بخش و ... همه و همه باعث شده اند تا گردشگران زیادی به سوی این جزیره بروند. در کنار گردشگری، از مشاغل بومیان کیش می توان به صید مروارید، پرورش نخل خرما، صادرات پیاز و تنباکو اشاره کرد.

کیش آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و میانگین دمای سالانه آن به ۲۶/۶ درجه سانتیگراد می رسد. بارندگی در این جزیره بسیار کم است و  بیشتر به صورت رگبار و در زمستان رخ می دهد. برای خرید بلیط هواپیما مشهد به کیش، با جستجو در سایت کارناوال میتوانید با قیمت بسیار ارزان آنرا بیابید.

همانطور که به آن اشاره شد، شهر های کیش، قشم و مشهد از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفر هستند. با اینکه در فصل تابستان شهر های جنوبی آب و هوای گرم دارند، اما با این حال مسافران زیادی به آنجا سفر میکنند که همین امر باعث شده تا بلیط هواپیما برای این شهر ها گران تر از بقیه فصل ها شود. اما شما با خیال راحت میتوانید در سایت کارناوال پرواز تهران مشهد، پرواز تهران کیش و پرواز تهران قشم را با قیمتی بسیار ارزان بخرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خرید بلیط خرید آنلاین بلیط هواپیما بلیط هواپیما جزیره کیش بلیط هواپیما تهران پرواز تهران شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟

علاوه بر رشد جست‌وجو‌های اینترنتی مستاجران درباره زیر و بم ماجرا، آمار‌های رسمی از جهش ۳۵ درصدی تعداد معاملات مربوط به خریدوفروش آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران ظرف هفت سال اخیر حکایت دارد. قاعدتا در نبود داده‌های مربوط به بازار رهن و اجاره، باید همین شرایط را پیرامون اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر یا همان واحد‌های نقلی و یکخوابه در تهران متصور باشیم.

به گزارش اقتصاد100، اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در مرکز تهران برای مستاجری که با بود‌جه‌ای در حد ۲۰۰ میلیون به عنوان پول پیش وارد بازار می‌شود، می‌تواند تا ماهی ۱۵، ۱۶ میلیون بابت کرایه‌خانه ماهانه هزینه‌تراشی کند اما در شمال و جنوب شهر عدد و رقم‌های درخواستی صاحبخانه‌ها فاصله زیادی با مرکز شهر پیدا کرده است.

اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در مرکز تهران

اجاره آپارتمان آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در مرکز تهران خرج کمتری نسبت به مناطق یک، دو و سه دارد. جایی که شامل مناطقی مثل شش، هفت، ۱۱ و ۱۲ یعنی محله‌های معروفی مثل انقلاب، فردوسی، امیریه، منیریه، بهارستان، یوسف‌آباد، جمالزاده، سیدخندان و ... می‌شود.

در این قسمت شهر متوسط قیمت هر متر مسکونی چیزی بین متری ۵۱ تا ۱۱۲ میلیون اعلام شده است. در کل تهران این عدد حدود متری ۸۱ میلیون تخمین زده می‌شود و وقتی سراغ محله‌های گرانقیمت می‌رویم با متوسط قیمت متری ۱۵۰ میلیون روبرو می‌شویم.

اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در مرکز تهران با این اوصاف باید چیزی نزدیک متوسط نرخ بازار هزینه داشته باشد و با فرض داشتن پولی در حد و اندازه ۲۰۰ میلیون به عنوان پول پیش، باید آماده پرداخت اجاره‌ای تا ۱۵، ۱۶ میلیون را داشته باشید.

اجاره آپارتمان ۴۰ متری و یکخوابه در یوسف‌آباد که حدود ۳۰ سال از عمربنا ساختمانش می‌گذرد، علاوه بر پول پیش ۲۰۰ میلیونی، شامل اجاره ماهانه ۱۶.۵ میلیونی می‌شود.

کمی آنطرف‌تر در خیابان جمال‌زاده، مالک آپارتمان ۵۰ متری و یکخوابه برای واحدی که از پارکینگ محروم است و هفت سال پیش ساخته شده، ۲۰۰ میلیون پول پیش و ماهی ۱۴ میلیون اجاره طلب کرده است.

مالک دیگری هم در میدان فردوسی به‌خاطر آپارتمان ۴۴ متری که ۲۰ سال از عمرش می‌گذرد، ۲۵۰ میلیون پول پیش و ماهی ۱۰ میلیون می‌خواهد. آن هم برای خانه‌ای که باوجود قرار گرفت در طبقه سوم، آسانسور ندارد و در ساختمان خبری از پارکینگ هم نیست.

تفاوت اجاره آپارتمان در شمال و جنوب تهران

اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در شمال و جنوب تهران با فرض شرایط مساوی، می‌تواند تفاوت ۱۰ برابری در پرداخت اجاره‌خانه داشته باشد. واحد ۴۰ متری قدیمی‌سازی را در مناطق یک و ۱۸ یعنی به‌ترتیب گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق تهران درنظر بگیرید. اجاره هر دو واحد در قدم اول به پول پیش ۲۰۰ میلیونی احتیاج دارد.

مالک آپارتمان ۴۰ متری در نیاوران برای خانه‌ای که پارکینگ و انباری ندارد و مستاجر تا طبقه دوم باید از راه‌پله استفاده کند، علاوه بر پول پیش ۲۰۰ میلیونی، انتظار دریافت ماهی ۳۰ میلیون اجاره دارد.

دقیقا مشابه چنین خانه‌ای در محله یافت‌آباد وجود دارد که رقم درخواستی صاحبخانه‌ها تا ماهی دو، سه میلیون تقلیل پیدا می‌کند. مثل واحدی ۴۳ متری که با همین شرایط مشابه در یافت‌آباد آگهی شده و مالک رقم اجاره ماهانه را ماهی سه میلیون تعیین کرده است. البته شرایط و ارقام پیشنهادی صاحبخانه‌ها از یک فرمول واحد محاسبه نمی‌شود و در همان منطقه یک تهران می‌توانیم با بودجه کمتری سراغ اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر برویم.

رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر

رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران در کمترین حالت ممکن، حول‌وحوش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون پول احتیاج دارد. برای پیدا کردن این مدل فایل‌ها قبل از هر چیزی باید سراغ اقتصادی‌ترین نقاط بازار مسکن تهران باشیم.

اجاره آپارتمان ۴۵ متری و یکخوابه در محدوده شادآباد تهران درحالی ۲۵۰ میلیون تعیین شده که اولا ۱۶ سال از زمان ساخت آپارتمان می‌گذرد و نکته دوم نبود آسانسور و پارکینگ در فهرست امکانات واحد است.

همان حوالی گزینه‌های مشابه دیگری با تعیین رقمی در حد ۲۵۰، ۲۶۰ و ۳۰۰ میلیون برای رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر وجود دارد و در طرف مقابل گران‌ترین گزینه‌ها را در محله‌هایی از جنس فرمانیه، نیاوران و ... پیدا می‌کنیم. مثل واحدی ۵۰ متری و بازسازی‌شده در محمودیه که رهن کامل آن ۹۱۰ میلیون تعیین شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون