Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون‌ عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق طرح اصلاح قانون توسعه حمل و نقل، مراکز معاینه فنی خودرو متخلف پنج تا ۳۰ میلیون تومانی به ازای هر تخلف جریمه می‌شوند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالجلال ایری در توضیح نشست روز یک شنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: ادامه بررسی طرح اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در دستور کار جلسه امروز کمیسیون بود که از مواد ۱۴ تا ۱۸ بررسی و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: ماده (۱۴) طرح مذکور در خصوص تعیین جریمه برای مراکز معاینه فنی خودرو متخلف بود که با موافقت نمایندگان جریمه پنج تا ۳۰ میلیون تومانی به ازای هر تخلف برای مراکز معاینه فنی خودرو در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین به مراجع متولی اجازه داده شد تا در صورت تکرار تخلف بیش از چهار بار یا صدور گواهی خلاف واقع توسط مراکز معاینه فنی، پروانه فعالیت متخلف را از شش ماه تا یک سال تعلیق و در صورت تکرار به صورت دائم لغو کنند. 

ایری با اشاره به طرح اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، اظهار داشت: بر اساس این طرح، تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی و شهرداری ها جهت حمل بارهای با فاصله سیر بالای ۵۰۰ کیلومتر در صورت وجود مسیر حمل و نقل ریلی جابه جایی بار از طریق شبکه حمل ونقل ریلی در اولویت قرار می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس ماده (۱۷) طرح مذکور نیز شهرداری ها می‌توانند برای توسعه زیرساخت‌های حمل ونقل شهری و اجرای طرح‌های مرتبط با حمل ونقل بار و مسافر با اولویت ایجاد و بهبود سامانه های حمل ونقل عمومی از ابزارهای تأمین مالی از قبیل تسهیلات منابع داخلی و خارجی، اوراق مشارکت، طرح های خرید خدمت و مشارکت بخش عمومی و خصوصی استفاده کنند.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مراکز معاینه فنی عمران مجلس حمل و نقل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها