Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:45:21 GMT

سی سختی های زلزله زده به نماینده‌شان چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۲۵۳

سی سختی های زلزله زده به نماینده‌شان چه گفتند؟

تعدادی از شهروندان زلزله زده در شهر سی سخت با ابراز نا امیدی از اجرای استمهال وام های بانکی، خواستار پیگیری این موضوع توسط روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  بیش از یک سال از زلزله 5 و 6 دهم ریشتری در شهرستان زلزله دنا می گذرد و بعد از گذشت یک سال در کنار خدمات فروان در حوزه ساخت واحدهای مسکونی، کمک به معیشت زلزله زدگان و همچنین حضور نیروهای مختلفی همچنین سپاه و بسیج و نیروی انتظامی  و دستگاه های خدمات رسان برای کاستن آلام آنها، اما گلایه ها از برخی مشکلات همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا و در شرایطی که  قانون استمهال وام های بانکی در مناطق مختلفی از کشور مانند کرمانشاه حتی بیش از 3 سال استمهال شده است اما این قانون در شهر سی سخت زلزله زده بر زمین مانده و گلایه شهروندان از عدم اجرای آن به قوت خود باقی مانده است.

گلایه ها ازعدم استمهال وام های بانکی همچنان ادامه دارد و برگزاری جلسات مختلف استانی برای این منظور سرانجامی نداشته است و تا نارضایتی شهروندان مشاهده شود و  مصوبه قانونی استمهال در دیگر استان ها نظیر کرمانشاه که رنج و درد ناشی از زلزله را متحمل شد مشاهده شود اما شهر زلزله زده سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد همچنان محروم از آن باشد.

طبق اذعان شهروندان در شرایط فعلی  تلاش ها مسئولان استان برای مصوبه قانونی استمهال نتیجه ای نداشته است  تا شهروندان زلزله زده در دنا خطاب به نماینده بویراحمد ودنا و  مارگون خواهان پیگیری مطالبات خود باشند.

در همین راستا شهروندان زلزله زده در سی سخت با بیان اینکه موضوع استمهال از روش های گوناگون و در تریبون های مختلف اعلام شد اما تا امروز همچنان از عدم اجرای آن گلایه داریم و به نظر می رسد این مصوبه در سی سخت اجرایی نمی شود بلکه باید در خارج از استان توسط نماینده های استان و در راس نماینده بویراحمد و دنا و مارگون پیگیری شود.

این شهروندان در ادامه عنوان کردند: روشنفکر در دفعات مختلف با حضور در شهر زلزله زده سی سخت از حمایت و پشتیبانی از مطالبات شهروندان زلزله ده خبر داد و اینکه این مطالبات در سطح کشور پیگیری می شود و ما در شرایط فعلی خواهان پیگیری موضوع استمهال وام های بانکی توسط وی هستیم تا شهروندان زلزله زده علاوه بر رنج و درد هزینه های زلزله، شاهد آسیب های روانی ناشی از عدم تحقق وعده های مسئولان و نماینده های خود نباشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استمهال وام های بانکی شهروندان زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در میان مقامات اسراییلی

دریافت 31 MB کد خبر 6091087

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد