Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه راهبرد دولت سیزدهم مبتنی بر آرمان های انقلاب، ارزش ها و رهبری است، اظهار کرد: نقدها باید منصفانه، منطق و آرام باشد.   آیت الله رسول فلاحتی در همایش استانی ائمه جمعه استان گیلان، اظهار کرد: ائمه جمعه بدون منت در حال تلاش هستند و اجر خود را از خدا طلب می کنند.   وی به آشنایی ائمه جمعه با مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از سجایای ویژه انسان الهی و عاقبت اندیش این است هر حرکتی می کند باید دوراندیش باشد و افق ها را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه رشت با تاکید بر نشاط در کار، رفتار و عمل ائمه جمعه، بیان کرد: انسانی که نشاط دارد کلامش تاثیرگذار است و می تواند در جامعه نقش آفرین باشد.   آیت الله فلاحتی، توصیه به تقوا در خطبه های نمازجمعه را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: تقویت نظام اسلامی در خطبه های نمازجمعه حائز اهمیت است.   وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خون دل ها به دست آمده و مردم لبیک گوی نظام هستند، تصریح کرد: نظام اسلامی با خون دل خوردن عالمان دین محقق شده و هر حرکتی که موجب تضعیف آن شود این حرکت سیاه و منفور است.   نماینده ولی فقیه در گیلان، حکومت اسلامی را بر مبنای اندیشه علوی و نبوی عنوان کرد و گفت: اجتماعی که انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و دشمن را شاد کند قابل قبول نیست.   آیت الله فلاحتی با بیان اینکه راهبرد دولت سیزدهم مبتنی بر آرمان های انقلاب، ارزش ها و رهبری است، اظهار کرد: نقدها باید منصفانه، منطقی و آرام باشد.   وی نظام اسلامی را خط قرمز آحاد جامعه به ویژه ائمه جمعه ذکر کرد و یادآور شد: روحانیت دلسوزترین قشر برای جامعه و از جنس مردم هستند.   امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق اندیشه ورز توسط ائمه جمعه، بیان کرد: ائمه جمعه در ارتباط با افراد دقت ویژه داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی