Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه9 با همراهی جمعی از معاونان و مدیران شهری، ضمن پایش وضعیت نگهداشت شهر از اماکن فرهنگی، تفریحی و فضای سبز ناحیه یک بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور جاری قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سید محمد رحیم مرتضوی در بازدید میدانی که از محلات، اماکن و برخی پروژه های ناحیه یک انجام شد بر استفاده از ظرفیت های  برج آزادی و لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر مدیران شهری و فرهنگی برای استفاده حداکثری از این میعادگاه ملی مذهبی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 9 با تاکید بر رسیدگی ویژه به معضلات اطراف برج و میدان آزادی و نگهداشت آن افزود: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به محوطه برج و میدان آزادی طرحی در دست مطالعه داریم تا زیرگذر عابر پیاده در ضلع جنوبی میدان احداث شود.
وی  ضمن بازدید از بوستان المهدی به عنوان بزرگترین بوستان منطقه و کلینیک و گل و گیاه منطقه 9، گفت: مجاورت پایانه مسافربری آزادی باعث بروز برخی آسیب های اجتماعی در این بوستان شده است، با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و نیاز شهروندان به گذران اوقات فراغت در فضای سبز شهری باید فضایی امن و آرام برای استفاده عموم فراهم شود.
مرتضوی در ادامه از بوستان ترافیک منطقه 9 بازدید به عمل آورد و بر استفاده از ظرفیت های آموزشی این پارک به منظور نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی و رانندگی به خصوص برای نوجوانان و خانواده ها تاکید کرد.
شهردار منطقه 9 با حضور در پارک آزادی ضمن  گفت و گو با شهروندان، در جریان برخی از مطالبات و مشکلات آنها قرار گرفت و در پاسخ به یکی از شهروندان عنوان کرد: پروژه های شهروند محور با جدیت تداوم خواهد یافت، در این راستا و با توجه به مطالبه شهروندان سعی خواهد شد فضایی مطلوب برای ورزش بانوان در محیط پارک آزادی تجهیز شود.
وی مزرعه خانواده را ایده ای خلاقانه خواند و گفت: وجود چنین مکان هایی ضمن آشتی شهروندان با طبیعت، گامی در راستای مشارکت آنها در ایجاد و نگهداشت فضای سبز در دل محلات است که می تواند به سایر نقاط شهر و محلات مختلف تسری پیدا کند.
مجتمع فرهنگی- ورزشی کوثر آخرین مقصد بازدید میدانی شهردار منطقه 9 و مدیران شهری بود، در این بازدید وی در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه کوثر قرار گفت و دستوراتی را برای تسریع و بهره برداری نهایی از این مجتمع فرهنگی- ورزشی هفت طبقه صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میدان آزادی شهردار منطقه منطقه 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم