Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:00:15 GMT

شبکه قاچاق گندم در چهارمحال و بختیاری منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۷۵۱

شبکه قاچاق گندم در چهارمحال و بختیاری منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد اکبری از انهدام شبکه قاچاق گندم در استان خبر داد و اظهار کرد: این شبکه در نظام اقتصادی اخلال ایجاد می‌کردند که افراد فعال این شبکه توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این شبکه ماهانه ۱۳۰ تن گندم یارانه ای سهمیه نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری را به منظور کسب سود بالاتر به کارخانه‌های بیسکوئیت سازی و ماکارونی و مرغ داری‌های خارج از استان قاچاق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با صدور پیامی تأکید کرده است فرزندان ملت ایران در این سازمان در روزهایی که مسئولان کشور در تلاش هستند دست تعرض عده‌ای سودجو به حقوق مردم را قطع کنند، بیش از پیش در پاسداشت حقوق حقه ملت و مبارزه با ناقضان امنیت مردم تلاش کرده و در این راه ذره‌ای اغماض نخواهند کرد.

کد خبر 5491259

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا گندم ماکارونی سپاه چهار محال و بختیاری علی محمد اکبری بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی شیراز نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر