Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های پالایش نفت لاوان و ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت در غرفه انجمن کارفرمایی صنعت پالایش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، شرکت‌های پالایش نفت لاوان و ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در حاشیه روز پایانی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای انجام خدمات مطالعاتی و مهندسی پروژه احداث پتروپالایشگاه ۱۵۰ هزار بشکه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از جمعه هفته گذشته (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد، میزبان ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت‌های خارجی بود، این رویداد پس از چهار روز فشرده کاری  امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه افزون بر شرکت‌های ایرانی، ملیت‌هایی از ۱۱ کشور جهان شامل ایتالیا، اسپانیا، امارات، کره‌جنوبی، سوئیس، آلمان، اوکراین، آفریقای جنوبی و بلژیک خواهند بود، همچنین نمایندگان بلندپایه‌ای از شرکت‌های خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.

شرکت‌ها در قالب ۹۰۸ غرفه جانمایی شدند و دلیل تفاوت بین شمار شرکت‌ها و تعداد غرفه‌ها حضور چند شرکت در بعضی از غرفه‌ها بود، از میان ۹۰۸ غرفه یادشده، ۸۱۵ عنوان مربوط به شرکت‌ها، ۲۳ عنوان مربوط به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، ۷۰ شرکت‌ دانش‌بنیان، نوپا و پارک‌های فناوری است.

در این دوره از نمایشگاه ۲۳ دانشگاه و مرکز پژوهشی در کنار ۷۰ شرکت دانش‌بنیان، نوپا (استارت‌آپ) و پارک فناوری حضور دارند و تازه‌ترین یافته‌ها، محصولات و توانمندی‌های خود را برای حل مشکلات صنعت نفت عرضه کردند.

در کنار این موارد، ۲۷ نشست تخصصی با محور شرکت‌های دانش‌بنیان، سیاست‌گذاری انرژی، آینده بازار گاز، ابزارهای جدید تأمین مالی و دیگر مسائل تخصصی در صنعت نفت برگزار  شد.

در این نشست‌ها، نیازهای صنعت نفت به تفکیک بخش‌های بالادست و پایین‌دست این صنعت در قالب هشت نشست تخصصی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شد تا برای رفع این نیازها، ظرفیت این شرکت‌ها فعال شود.

    

منبع: شانا

کلیدواژه: امضا تفاهم نامه شرکت پالایش نفت لاوان بین المللی دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

عباس علی‌آبادی اظهار داشت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشور‌های دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور‌هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند.

تسنیم: وی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال