Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت‌های مورد عمل را به میزان حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین تمام شرکت‌های حمل‌ونقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده شده و اضافه دریافتی به مصرف‌کنندگان مسترد شود. 

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کنند.

برچسب‌ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکسی اینترنتی تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکسی اینترنتی تاکسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکسی اینترنتی تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است


به گزارش تابناک، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن