Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:57:11 GMT

داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز خطوط یک شرکت خودروسازی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۲۶۸

داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز خطوط یک شرکت خودروسازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف، علیرضا کریمی گفت: تاکنون ساخت گیربکس‌های دستگاه پرس و قطعات یدکی کمپرسورها و ژنراتورهای برق، ایرگیج و … یک شرکت خودروسازی به همت متخصصان مرکز خدمات تخصصی ساخت این سازمان با موفقیت به اتمام رسیده و وارد مرحله‌ی بهره برداری شده و طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی بازوهای کامپوزیتی (فیبر کربنی) ربات‌های سالن پرس این شرکت نیز با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیش از آغاز بهره برداری از این قطعات و تجهیزات داخلی سازی شده، این محصولات با قیمتی تقریباً دو برابر قیمت محصول داخلی از طریق شرکت‌های خارجی تأمین می‌شد که تولید آن در داخل کشور ۲۰ تا ۴۰ درصد صرفه جویی ارزی دارد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی ساخت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف افزود: داخلی سازی تجهیزات مورد نیاز یک شرکت خودرو با دستورکارهای جدیدی که بر اساس قرارداد منعقد شده به ما ارجاع داده می‌شود، ادامه دارد و چند فعالیت در این زمینه در دست اجرا است.

بر اساس قرارداد همکاری بین این شرکت خودرو و پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید خودرو با هدف کمک به کاهش عوارض حاصل از محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه بین المللی، تلاش برای قطع وابستگی در تأمین قطعات مورد نیاز این صنعت، توسط متخصصان این سازمان انجام می‌شود.

کد خبر 5491693 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کریمی جهاد دانشگاهی صنعت خودروسازی دانشگاه صنعتی شریف حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه اول تحقیقات علمی اینوتکس شرکت های دانش بنیان نوآوری فناوری فضایی شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی فیس بوک حمله روسیه به اوکراین قانون ایالات متحده امریکا داخلی سازی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت