Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@11:01:12 GMT

غلظت گرد و غبار در ایوان به ۳۷ برابر حد مجاز رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۳۹۸

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام گفت: غلظت گرد و غبار در شهرستان ایوان به ۳۷ برابر حد مجاز رسیده است.   مجید بیگلریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان ایوان به پنج هزار و ۶۹۵ میکروگرم بر متر مکعب رسیده است.   وی افزود: میزان غلظت ذرات معلق در هوای ایلام ۲ هزار و ۸۳۰ میکروگرم بر متر مکعب و ۱۸ برابر حد مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیگلریان در مورد وضعیت آلودگی هوا در شهرستان مهران هم یادآور شد: میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان مهران ۶۷ برابر حد مجاز و ۱۰ میکروگرم بر متر مکعب است.   وی میزان غلظت آلودگی در هوای شهرستان چرداول را با ۸۷۰ میکرو گرم بر متر مکعب پنج برابر حد مجاز اعلام کرد.   وی ادامه داد: مطابق پیش بینی هواشناسی، هوای استان فردا نیز متاثر از توده گرد و غبار آلوده است هرچند میزان غلظت آن کمتر از امروز خواهد بود.   به گزارش ایرنا، توده گرد و غبار باعث تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی استان و پایان فعالیت ادارات شهرستان مهران در ساعت ۱۲ شد.   به علت کاهش دید افقی پرواز ظهر شرکت هواپیمایی آسمان قادر به فرود در ایلام نبود و در کرمانشاه به زمین نشست و پرواز شرکت هواپیمایی ماهان نیز لغو شد.   از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ روز ناشی از گرد و غبار در استان ایلام ثبت شده است.   میزان استاندارد غلظت الودگی در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب و استاندارد دید افقی نیز ۱۰ کیلومتر است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: میکروگرم بر متر مکعب غلظت گرد و غبار برابر حد مجاز میزان غلظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی کشور، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در اجرای  قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به منظور تکریم مودیان و اجرای عدالت مالیاتی، تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارایه خدمات آن‌ها در سال ۱۴۰۲ حداکثر صد و پنجاه برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‏های مستقیم یعنی مبلغ ۱۸ میلیارد تومان بوده و فرم مالیات مقطوع برای آن‏ها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می‌شود، مشمول مقررات این تسهیلات می‌باشند.

گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی، عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی