Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@23:42:32 GMT

رونمایی از ۶ اثر تالیفی با محوریت کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۷۳۰

رونمایی از ۶ اثر تالیفی با محوریت کرونا

تهران- ایرنا در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۶ اثر تالیفی روابط عمومی این نهاد در دوران کرونا رونمایی شد.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، این آثار شش گانه شامل درس آموخته‌های مدیریتی و راهبردی ستاد فرماندهی مبارزه با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، مروری بر اقدامات کروه جنوبی در مدیریت بحران کرونا، کرونا از نگاه بیماران، در مسیر تصمیم سازی بر مدار افکار عمومی، رسانه در بحران و تصویر یک نبرد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درس آموخته های مدیریتی و راهبردی ستاد فرماندهی مبارزه با بیماری کرونا در کلانشهر تهران

این سند با هدف مستندسازی درس آموخته‌های مدیریتی و راهبری ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در دوران موج اول شیوع تدوین شده است. ثبت درس آموخته‌ها در گام اول موجب ایجاد حافظه تاریخی خواهد شد و هدف به کارگیری تجارب موفق و جلوگیری از بروز مجدد تجارب ناموفق در آینده را محقق خواهد ساخت.

کتاب مروری بر اقدامات کره جنوبی در مدیریت بحران کرونا

کتاب مروری بر اقدامات کره جنوبی در مدیریت بیماری کروناست که تلاش‌های این کشور علیه کووید-۱۹ را از زمان شیوع آن در اواخر ژانویه تا پایان سپتامبر ۲۰۲۰ به طور جامع بیان می کند. این گردآوری بررسی‌های همه جانبه دولت و روند مستمر ارتقا و تنظیم اقدامات کشور کره جنوبی را هماهنگ با وضعیت در حال تحول، ثبت کرده است.

کرونا از نگاه بیماران

مرکز پژوهش و افکارسنجی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سفارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کلانشهر تهران در این اثر به «ارزیابی دیدگاه بیماران ترخیصی مبتلا به کرونا از بیمارستان های استان تهران از روند ابتلا تا درمان در پاییز ۹۹» پرداخته است.

در مسیر تصمیم سازی بر مدار افکار عمومی

این اثر نیز مروری دارد بر مسیر فکری مردم و جهت گیری تصمیم گیری ها و مکاتباتی که توسط مسئولان برای مقابله با پاندمی کرونا صورت گرفته است و به پژوهشگران، مدیران، فعالان و کنشگران حوزه مدیریت بحران و مدیریت سلامت کمک می‌کند تا در برخورد با بحران‌های مشابه رویکردی مبتنی بر شواهد داشته باشند.

رسانه در بحران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در دورانی که تنها چند ماه از شیوع پاندمی در کشور گذشته بود، با برگزاری وبینارهایی به بررسی موضوعات مبتلابه و مشترک بین حوزه سلامت و ارتباطات پرداخت تا در ادامه مسیر بر مفاهیم و اصول رسانه و روزنامه نگاری در حوزه سلامت تاکید شود.

تصویر یک نبرد

این کتاب مصور روایتگر ایثارگری های مدافعان سلامت در دوران پاندمی کروناست و در پنج فصل و ۲۹۲ صفحه توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گرداوری شده و به چاپ رسیده است.
این عکس نگاره ، گلچینی است از۷۵ جلسه ستاد فرماندهی مقابله با کرونای تهران، ۶۴ بازدید فرمانده ستاد و نزدیک به ۴۰۰ قاب ماندگار مدافعان سلامت تهران که در طی۱۰۰۰روز خدمت ثبت و منتشر شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کرونا ، مدافعان سلامت ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کرونا در کلانشهر تهران ستاد فرماندهی بیماری کرونا روابط عمومی درس آموخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy،فرآورده های گیاهی سیلی بین Silibin،فرآورده گیاهی SATONiNE،فرآورده های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)،فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر)و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت