Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور گفت: اولین دوره مسابقات کشوری «تای بو» با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان سراسر کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی بوکان برگزار شد.

وی گفت: رزمی کاران مهابادی نیز در ترکیب تیم آذربایجان غربی در هر سه رده سنی در این رقابت‌ها حضور داشتند و در پایان مسابقات موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۸ مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در این مسابقات تیم آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کرمانشاه نایب قهرمان و تیم‌های کردستان و تهران نیز به طور مشترک رده سوم رقابت‌ها را به دست آوردند.

مصطفی پور گفت: شایان نادری و آرژین ژاکتی مقام نخست،  رامان رحیمی جایگاه دوم و شایان سلطانی و کارو ناظری هر کدام جایگاه سوم در رده سنی نونهالان را کسب کردند.

وی گفت: آریا رهرو جایگاه اول،  نیما پاکار و آرمین گل محمدی مقام دوم و افشین مجیدی، آرش هنرجویان، کارو ناظری و سالار عبده مدال برنز رده سنی نوجوانان این مسابقات را کسب کردند.

مصطفی پور گفت: استاد ابراهیمیان،  پیشوا سهرابی و میلاد شیخ مرادی به ترتیب جایگاه دوم و سوم مشترک را رده جوانان را کسب کردند،  احمد ابراهیمیان اصل، توفیق بهرامی نیا، طاهر ابراهیمیان، جمال بالی و کامران صحرایی داوران مهابادی در این رقابت‌ها به قضاوت پرداختند.

ورزش تای‌بو رشته‌ای رزمی و تلفیقی از تکواندو و بوکس است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان رزمی کاران مسابقات ورزشی کسب کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

رضا عقیلی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره‌قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

عقیلی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که امسال برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید