Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت ۲۷ شهید مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) پنج‌شنبه هفته‌جاری در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با بیان اینکه مراسم سومین سالگرد شهدای مدافع امنیت این لشکر با توجه به فراگیری کرونا در تاریخ شهادت آنها برگزار نشد، اظهار کرد: به همین منظور مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت ۲۷ شهید مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کیانی افزود: این مراسم با حضور امت شهیدپرور اصفهان، خانواده معظم شهدا، مسئولین کشوری و لشکری از ساعت ۲۱ در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، ۲۷ تن از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در تاریخ بیست‌وچهارم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ در حین بازگشت از مأموریت مرزبانی جنوب شرق کشور مورد حمله تروریستی گروهک جندالشیطان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 575675

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهدای مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین گلستان شهداي اصفهان گروهک تروريستي جندالشيطان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لشکر ۱۴ امام حسین مدافع امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان