Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:12:29 GMT

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار روغن ۳ هزار و ۵۰۰ تنی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۰۹۲۴

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار روغن ۳ هزار و ۵۰۰ تنی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا به فضل الهی و  اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق توانستند ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اعلام این خبر، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای متخلفان شرکت پیشرو صنعت، با تائید تعزیرات استان پرونده‌سازی شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه قریب به یک سال این شرکت، روغن خام مصرفی قریب به ۲ ماه جمعیت کل استان مازندران را در انبار خود احتکار کرد،  افزود:  بعد از پلمب انبار،  روغن‌های احتکار شده تحویل اداره کل صمت استان شد تا بر اساس نیاز بازار و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع شود. 

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت، سپاه کربلا موفق به کشف این انبار بزرگ احتکاری شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه،عده‌ای سودجو نان خود را در برهم زدن امنیت روانی مردم و اختلال در  بازار  می‌بینند،اضافه کرد: با توجه به  تاکیدات رهبر معظم انقلاب که کارهای اقتصادی دولت مهم است و همه کمک کنند تا برنامه‌های اقتصادی به نتیجه برسد،  سپاه هم باتمام قوا به کمک دولت آمده تا دست تعرض عده ای سودجو و محتکران را از بازار  قطع کند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلا احتکار بازار هدفمندی یارانه ها سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست