Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز یاری درباره آخرین وضعیت خود صحبت کرده است

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق می گوید به دلیل اختلاف نظر میان مسوولان فدراسیون، شرایط حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورم برایم مهیا نشد.

به گزارش طرفداری، شهناز یاری در خصوص قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان عراق به ایرنا گفت:

به دلیل اختلاف بین مسوولان فدراسیون فوتبال، شرایط حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورم برایم مهیا نشد و پس از آن پیشنهادهایی از تیم‌های باشگاهی و پیش از عید نوروز از فدراسیون فوتبال عراق داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی گزینه‌ها تصمیم گرفتم تا این چالش جدید را با تیم ملی فوتسال عراق تجربه کنم.

وی افزود:

پس از مطرح شدن شرایط ۲ طرف، به همراه همکارانم راهی عراق شدم و قرارداد بستم و چند روزی است که تمرینات را در این کشور آغاز کردیم و در حال تست‌گیری از بازیکنان هستیم. تنها مشکل این است که زمان زیادی برای حضور در بازی‌های غرب آسیا در عربستان نداریم و فوتسالیست‌ها باید در کمتر از یک ماه خود را برای این بازی‌ها آماده کنند؛ بیشتر بازیکنان تیم ملی فتسال زنان عراق محصل و دانشجو هستند و در دوران امتحانات به سر می‌برند و در این زمینه به مشکل برخوردیم و این موضوع کار ما را دشوار می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال زنان با اشاره به اینکه مسوولیت سختی را پذیرفتم، گفت:

با توجه به پیشنهاداتی که داشتم ترجیح دادم تا چالش جدیدی را تجربه و به بازیکنان عراقی منتقل کنم. آنها نسبت به بازیکنان ایران از نظر سطح تکنیکی در شرایط پایین‌تری قرار دارند؛ اما از نظر قدرت بدنی و فیزیکی بازیکنان جنگنده و محکمی هستند و استعداد خوبی دارند، ولی باید با برنامه‌ریزی بلندمدت و برگزاری دیدارهای دوستانه ضعف تاکتیکی‌شان را کاهش دهیم.

وی ادامه داد:

باید شاگردانم را در شرایطی قرار دهیم تا دیدارهای دوستانه را تجربه کنند و این امکان در کشور خودمان فراهم است. به دلیل آنکه تیم‌های خوب و زیادی داریم، بنابراین ایران را انتخاب کردیم تا بازیکنان عراق را در این شرایط محک بزنیم. تیم ملی فوتسال زنان عراق فاصله زیادی با تیم ملی فوتسال بانوان ایران دارد و آنها در ابتدای راه هستند.

یاری یادآور شد:

بازیکنان عراقی سال‌های زیادی است که در تیم‌های باشگاهی فوتسال بازی می‌کنند اما تیم ملی زنان آنها به صورت رسمی شکل نگرفته بود و اولین بار است که این اتفاق رخ داده و به طور قطع ایرادها و اشکالاتی در شروع کار وجود دارد و با توجه به تجربیاتی که طی سال‌ها کار کردن به دست آوردیم، می‌توانیم ساختار فوتسال این کشور را شکل دهیم. کمیته فوتسال و وزارت ورزش این کشور که وزیر فوتبالی دارد، حامی تیم ملی هستند و به طور حتم فوتسال این کشور رشد خواهد کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق