Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف الله بابا گل زاده بیان کرد: با شکایت اهالی مشیریه و شهرک رضویه جهت رفع معضلات بهداشتی ناشی از دپوی پسماند غیرمجاز در گردنه تنباکویی، در راستای حفظ حقوق عامه از محل بازدید و دستورات لازم به شهرداری منطقه ١٥ و سایر دستگاه های متولی صادر شد.

وی افزود: در این برنامه به اتفاق شهردار منطقه ١٥، رؤسای محیط زیست و سازمان مدیریت پسماند تهران، سرکلانتری ششم، پلیس اطلاعات وامنیت پایگاه ششم، رئیس کلانتری ١٦٩ مشیریه از گردنه تنباکویی واقع در نزدیکی شهرک رضویه بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان تهران تصریح کرد: با متخلفانی که با حمل، تفکیک و دپوی غیر مجاز پسماند در محل و ایجاد مشکلات زیست محیطی و بهداشتی، باعث نارضایتی مردم و تضییع حقوق عامه می‌شوند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5492312 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی تهران قوه قضاییه پسماند شهرداری تهران علیرضا زاکانی قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده آلودگی هوا شورای شهر تهران شهردار تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حج تمتع سازمان حج و زیارت غلامحسین محسنی اژه ای یوسف نوری دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است