Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@03:33:32 GMT

عیادت نماینده صندوق اعتباری هنر از بابک برزویه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۴۶۲

عیادت نماینده صندوق اعتباری هنر از بابک برزویه

نیکنام حسینی پور، مسلم کریمی و تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران و انجمن عکاسان سینما عصر دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور در بیمارستان ایرانمهر، از بابک برزویه عکاس سینما عیادت کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، حسینی پور با بیان اینکه این هنرمند از باسابقه‌ترین عکاسان سینمایی کشور است گفت: «بابک برزویه حق بزرگی بر گردن حوزه فرهنگ و هنر کشور دارد و وضعیت او موجب نگرانی تمامی هنرمندان و علاقمندانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او در ادامه گفت: «امیداریم تغییر محسوسی در وضعیت بابک برزویه ایجاد شود. همه باید برای بهبودی او دعا کنیم تا بار دیگر شاهد حضور دوباره ایشان در فعالیت های هنری باشیم.»
کریمی نیز با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: «صندوق اعتباری هنر در کنار خانواده این هنرمند هست و با همکاری انجمن های صنفی امیدواریم بتوانیم قدمی برای کم کردن دغدغه خانواده این هنرمند برداریم.»
بابک برزویه، مدرس، عکاس، بازیگر و از فعالان عرصه عکاسی تئاتر و سینما است که از دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می‌برد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.
او از شروع فعالیت‌های عکاسی خود با کارگردان‌هایی همچون رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی، پوران درخشنده و مهران مدیری همکاری داشته است. برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه (ساخته رسول ملاقلی‌پور) شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بابک برزویه ، وضعیت جسمی بابک برزویه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بابک برزویه بابک برزویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)