Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@09:55:53 GMT

اطلاعیه دولت درباره جاماندگان دریافت یارانه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۱۰۶

اطلاعیه دولت درباره جاماندگان دریافت یارانه

در پی دستور ریاست جمهوری در خصوص بررسی وضعیت کلیه هموطنانی که تاکنون یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم اطلاعیه ای صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه آن دسته از هموطنانی که تاکنون اصلا یارانه دریافت نمی کرده اند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند می توانند برای ثبت نام به منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه ای که نیاز به بررسی وضعیت خانوار خود دارند دعوت می‌شود که ابتدا به سایت my.gov.ir مراجعه و بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر وضعیت دریافت یارانه خود را استعلام نمایند.

در اطلاعیه دولت آمده است که چنانچه هموطنان عزیز به دهک اعلام شده و قطع یارانه خود اعتراض دارند به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه نمایند و در صورت پذیرش اعتراض، یارانه دهک خانوارهای جدید از اردیبهشت ماه ۱۴٠۱ پرداخت خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه درخواست می شود که به منظور جلوگیری از اختلال در بررسی وضعیت خانوارها، متقاضیان بر اساس رقم آخر کد ملی خود (زوج و فرد) در روزهای تعیین شده مراجعه کنند.

براین اساس کسانی که رقم آخر کد ملی آن ها زوج است در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و افرادی که رقم آخر کد ملی آنها فرد است در روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) برای استعلام وضعیت خانوار خود مراجعه کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جاماندگان دریافت یارانه یارانه جدید دریافت یارانه بررسی وضعیت کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شش شهر خوزستان در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۲:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۳۹، حفاری ۱۱۷و نیوساید ۱۲۷ و پادادشهر ۱۰۶ و شهرهای اندیمشک ۱۰۶، حمیدیه ۱۰۱، دزفول ۱۱۶، ماهشهر ۱۲۷ و هندیجان ۱۲۷ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز گذشته و را به صورت غیرحضوری اعلام کرد و امروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749345

دیگر خبرها

  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ