Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن مولوی روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران این استان افزود: ۲۸۹ هزار و ۹۳۲ خانوار که شامل ۸۸ خانوارهای استان می‌شود یارانه نقدی جدید را دریافت کردند.

وی ادامه داد:همچنین ۱۵ هزار و ۷۹۳ خانوار در استان مشمول دریافت یارانه جدید نشدند و حدود ۲۳ هزار و ۶۴۱ خانوار نیز جاماندگان سال ۸۹ و ۹۳ و حذف شدگان سال ۹۴ و ۹۷ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۳۰ درصد خانوارهای استان در سه دهک پایانی قرار دارند، تصریح کرد: ۱۰۸ هزار خانوار استان جزو دهک‌های اول تا سوم هستند.

مولوی افزود: همچنین ۶۰ درصد خانوارها شامل ۱۸۱ هزار خانوار در دهک‌های چهارم تا نهم جای گرفته و ۱۰ درصد خانوارها در دهک دهم قرار دارند که یارانه آنها حذف شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۵ مرحله یارانه به حساب سرپرست خانوارهای استان واریز شده است، تاکید کرد: مرحله ۱۳۵ مرحله جدید است که یارانه ۲ ماه اردیبهشت و خرداد به حساب سرپرست خانوارها واریز شده است که ماهانه برای دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز شده است.

مولوی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که کمتر از این مبلغ به حساب آنها واریز شده وام کرونا از یارانه آنها کم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: خانوارهایی که یارانه مشمول حال آنها نشده است بدون مراجعه حضوری از سه طریق می‌توانند اعتراض خود را اعلام کرده به این صورت که می‌توانند به سامانه حمایت به آدرس اینترنتی https://hemayat.mcls.gov.irمراجعه و یا از طریق تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ اعتراض کنند که ظرف یک ماه به اعتراض این افراد رسیدگی می‌شود.

مولوی خاطرنشان کرد: همچنین جامانده‌ها و حذف شده‌های سالهای گذشته نیز می‌توانند به سامانه‌ای که به تازگی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام شده به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان و جمعیت نزدیک به میلیون نفر است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه چهارمحال و بختیاری واریز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان