Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:53:11 GMT

هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۰۶۴

هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی از میان ذخایر کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و محدودیتی متوجه فراوانی کالاهای اساسی نیست.

به گزارش ایمنا، جلسه ستاد تنظیم بازار عصر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارشی از آخرین وضعیت بازار و ذخایر کالاهای اساسی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش‌های وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی از میان ذخایر کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ذخایر کالاهای اساسی وجود ندارد و محدودیتی متوجه فراوانی کالاهای اساسی نیست.

معاون اول رئیس جمهور افزود: با تلاش‌های جدی دولت، دغدغه‌ای برای تأمین نیازهای مردم کشور وجود ندارد و با وجود اینکه امروز شاهد کمبود کالاهای اساسی و گرانی در برخی کشورها هستیم، مردم ایران دغدغه‌ای در خصوص فراوانی کالا ندارند.

وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نیز در این جلسه از حل مشکلات تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم نظیر روغن، مرغ و تخم مرغ خبر دادند و گزارشی از برنامه‌ریزی و پیش بینی‌های لازم برای جوجه‌ریزی و تأمین مرغ و تخم مرغ در ماه‌های آتی ارائه کردند.

وزیر کشور نیز گزارشی از بررسی مشکلات برخی نانوایی‌ها و مذاکره با اتحادیه نانوایان ارائه کرد و از اتخاذ راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات نانوایان و مرتفع شدن تشکیل صف در نانوایی‌ها خبر داد.

در این جلسه که رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران صنعت و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار تهران و دادستان تهران نیز حضور داشتند گزارشی از اجرای مصوبات جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار ارائه و تدابیر لازم برای تثبیت وضعیت بازار، تشدید نظارت و مقابله با گران‌فروشی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هنگام به مردم اتخاذ شد.

رئیس سازمان تعزیرات نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های گران‌فروشی و احتکار در روزهای اخیر پرداخت و گفت: با تشدید نظارت و بازرسی‌ها، به دنبال رعایت ضوابط قیمت گذاری از سوی تولید کنندگان و پیشگیری از بروز تخلفاتی نظیر گران‌فروشی و احتکار هستیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 575843

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور محمد مخبر کالاهای اساسی تامین کالاهای اساسی پرداخت یارانه کالاهای اساسی قیمت کالاهای اساسی طرح تامین کالاهای اساسی احتکار کالاهای اساسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذخایر کالاهای اساسی کالاهای اساسی جهاد کشاورزی وزیران صنعت رئیس جمهور وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱