Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:03:16 GMT

۶۲۵ کیلوگرم موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۸۲۲۱

۶۲۵ کیلوگرم موادمخدر در سراوان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۶۲۵ کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، که قصد انتقال محموله مواد مخدر، از سراوان به عمق کشور را داشتند مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گلشن به کنترل و رصد مسیر انتقال محموله مواد افیونی پرداخته و سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر در محور کلگان - جالق بودند رؤیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنان زمین گیر و هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۳ فشنگ جنگی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات ضربتی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان ۶۲۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۵۷۶ کیلوگرم تریاک و ۴۹ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: کارکنان انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سیستان و بلوچستان مواد افیونی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در شهرستان نی ریز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در جهت اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی نی ریز هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان - قطرویه به یک دستگاه وانت مزدا دوکابین حامل بار مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.

او افزود: راننده بدون توجه به هشدار‌های پلیس با سرعت زیاد متواری شد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را رها کرده و به سمت مناطق کوهستانی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، به همین جهت از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

 

 

 

//////

مرغ فروشی، انبار داروی غیرمجاز بود

فرمانده انتظامی فسا از کشف داروی غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی مرغ فروشی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از تائید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، ۸ هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو که به صورت غیراصولی و غیربهداشتی نگهداری می‌شد را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: واحد صنفی با دستور قضایی پلمب و ۲ نفر در این رابطه پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه