Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به ‌گروگانگیری فردی در ‌یکی از اداره‌های استان ایلام گفت:‌ این فرد در یک اقدام جنون‌آمیز ‌اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ساعتی پیش یکی از ‌نیروهای سابق ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام ‌در این مجموعه اقدام به گروگانگیری کرد که بلافاصله نیروهای نوپو در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان ایلام با تایید این خبر گفت: این حادثه صبح امروز در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که ‌از این مجموعه اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به سمت عوامل این اداره کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ گروگانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، تصریح کرد: در پی این حادثه همچنین پنج نفر زخمی شدند.

به گفته ‌یاسمی ‌در حال حاضر وضعیت برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع نیز در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گروگانگیری استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند