Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی موفق به شکست بوستون شد.

میامی هیت در اولین بازی فینال کنفرانس شرق پیروز شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های پلی آف NBA و در فینال کنفرانس شرق، در اولین بازی میامی هیت میزبان بوستون سلتیکس بود. پیش از شروع بازی خبر آمد که مارکوس اسمارت و آل هورفورد، دو مهره اصلی سلتیکس این مسابقه را از دست می دهند و در تیم میامی نیز همچنان کایل لاوری در شرایط بازی قرار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این مسابقه برگزار شد و میامی موفق شد با حساب 118-107 پیروزی را از آن خود کند. نمایش درخشان هیت در کوارتر سوم باعث ایجاد اختلاف میان دو تیم شد و تیم اریک اسپولسترا تا پایان توانست از این اندوخته خود استفاده کند.

در بخش آماری، جیمی باتلر مرد اول میدان بود. این ستاره میامی بازی را با آمار درخشان 41 امتیاز، 9 ریباند و 4 توپ ربایی به پایان رساند و تیمش را در این برد هدایت کرد. در تیم بوستون اما، جیسون تیتم 29 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

بدین ترتیب اولین بازی این سری به سود هیت رقم خورد و آنها در فینال کنفرانس شرق 1-0 از بوستون پیش افتادند. دیدار بعدی دو تیم نیز به میزبانی میامی هیت برگزار خواهد شد.

آمار بازی بوستون سلتیکس میامی هیت

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت سپهر حیدری: از تکرار عدد 6 هراس داشتند؛ پرسپولیس آتلیه عکاسی شده است همه پاس ها برای تو؛ اتحاد استقلالی ها برای آقای گلی کوین یامگا هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید در پاریس / عکس وضعیت دندان کالوم ویلسون پس از آسیب دیدگی در بازی با آرسنال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میامی هیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

به گزارش "ورزش سه"، دیرو خبر مهمی در آرژانتین منتشر شد. به گفته لئو پارادیزو، خبرنگار ESPN، اینتر میامی مذاکرات را با آنخل دی ماریا برای عقد قرارداد احتمالی با او آغاز کرده است. این باشگاه آمریکایی می‌خواهد وینگر آرژانتینی بنفیکا را برای تقویت تیمش بخرد اما طبق ادعای منابع پرتغالی، دی ماریا احتمالا با بنفیکا یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پارادیزو ادعا کرده بود که ماریا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد و هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است. 

ال ‌فیدئو 36 ساله که تا پایان فصل با بنفیکا قرارداد دارد، پیشنهاد تمدید دریافت کرده ولی فعلا به آن پاسخ نداده است. او قصد دارد با اتمام فصل، همه گزینه های خود را ارزیابی کند. در اینتر میامی همچنان امیدوارند رفاقت و صمیمیت دیرینه او با مسی در این انتقال تعیین کننده باشد. 

لازم به ذکر است که دی ماریا سخت علاقه داشت سال های پایانی فوتبالش را در روساریو سنترال سپری کند ولی بعد از اینکه او و خانواده اش تهدید شدند، قید بازگشت به فوتبال آرژانتین را زد.

دیگر خبرها

  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر