Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در "اقدامی تلافی‌جویانه" ۳۴ دیپلمات فرانسوی و ۲۴ دیپلمات ایتالیایی را اخراج می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فرانسه در ماه آوریل، ۳۵ دیپلمات روسی را از کشورش اخراج کرد. در اواخر همان ماه، وزارت امور خارجه فرانسه پس از انجام تحقیقاتی، به این نتیجه رسید که شش دیپلمات روسی علیه منافع ملی فرانسه کار می‌کردند و آن‌ها را تحت عنوان "عناصر نامطلوب" از کشور اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا، وزارت امور خارجه روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که سفیر فرانسه در روسیه امروز در رابطه با اعلام "اقدامات تلافی‌جویانه" جهت اخراج دیپلمات‌های روس به وزارت خارجه روسیه احضار شده است.

علاوه بر آن، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که مسکو ۲۴ دیپلمات ایتالیایی در روسیه را در "اقدامی تلافی‌جویانه" اخراج خواهد کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که سفیر ایتالیا در روسیه را احضار کرده است تا پاسخ مسکو به اخراج دیپلمات‌های روسی از ایتالیا را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روسیه فرانسه دیپلمات روس خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد