Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:39:44 GMT

آئین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۵۵۶

آئین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین شد

یوسف نوری در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: در هرزمانی که حکمرانی شایسته محقق نشود یک مجموعه ممکن است دچار انحراف شود،برای حکمرانی شایسته باید سه ویژگی؛ قانونمندی، عدالت محوری و برنامه راهبردی وجود داشته باشد.

او افزود: آئین‌نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برنامه راهبردی در صندوق وجود داشته باشد، هلدینگ‌های زیرمجموعه نیز دارای برنامه خواهند بود.

وزیر آموزش و پرورش می گوید: صندوق ذخیره فرهنگیان باید دارای حاکمیت شرکتی باشد و در خدمت آموزش‌وپرورش باشد، بنابراین نوع حاکمیت صندوق باید از نوع حاکمیت شرکتی باشد.

به گفته نوری صندوق ذخیره فرهنگیان با حاکمیت شرکتی می‌تواند سودآور باشد و در این صورت است که اهدافش محقق می‌شود. با توجه به گستردگی آموزش‌وپرورش انسجام در درون و تعامل با بیرون می‌تواند اهداف مهم صندوق ذخیره فرهنگیان را محقق سازد. در دولت انقلابی سیزدهم انتظار می‌رود موسسه‌ها بیش‌ازپیش مردمی شوند و در این راستا حرکت کنند.

در ادامه این نشست مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: معلمان نقش انبیا و هدایت فرزندان و نقش ایجاد جامعه امام زمانی را دارند.

نجف‌پور کردی ادامه داد: باید رویکرد اقتصادی مبتنی بر منافع سهامداران بر صندوق حاکم باشد و تا بتواند با ایجاد تعاملات راهبردی، خدمات راهبردی ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش صندوق ذخیره فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد