Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای معاون اداره کل ورزش و جوانان با فرمانده سپاه کربلا نشستی را برگزار کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و  ورزش  زورخانه ای، محمدرضا  ییلاقی  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل  ورزش  و جوانان با همراهی روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات  ورزش  های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به دیدار سردار مسلمی فرمانده  سپاه کربلا  رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار بر تقویت و توسعه  ورزش  های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان تاکید شد و تاثیرات فرهنگی این  ورزش  در جامعه نیز مورد توجه قرار گرفت. گفتنی است در پایان این نشست، سردار مسلمی تقریظی بر تابلو کتاب سرو سوم، زندگینامه شهید فقیهی جویباری، شهید شاخص جامعه  ورزش  کشور در سال 1400 داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان مازندران سپاه سپاه مازندران زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود