Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@16:57:39 GMT

پویش قدم به قدم در محله‌های منطقه ۱۱

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۹۷۷

پویش قدم به قدم در محله‌های منطقه ۱۱

به گزارش همشهری آنلاین: پویش قدم به قدم در محله‌ها به صورت هفتگی و یکشنبه‌ها برگزار می‌شود. در طول هفته مشکلات شهری توسط دستیار ویژه شهردار با بررسی میدانی و گفت‌وگو با شهروندان و معتمدان محله‌ها بررسی می‌شود و در روز مقرر، شهردار منطقه و مدیران شهری برای رفع مشکلات در محله مورد نظر حاضر می‌شوند.

«سید محمد موسوی» در پویش قدم به قدم در محله انقلاب اسلامی به بررسی موضوعات مربوط به نفوذ بافت تجاری و انبارها در محدوده مسکونی پرداخت و نکات لازم مبنی بر اقدام قانونی برای جلب رضایت شهروندان در برابر متخلفان شهری را به مدیران و معاونان حاضر در پویش توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد بررسی شده شامل مرمت و لکه‌گیری آسفالت، نظافت نهرها، تغییر کاربری‌های  مسکونی به تجاری و انبار تجاری، همسطح‌سازی دریچه‌ها، کندوکوب و رسیدگی به فضای سبز و بررسی املاک رها شده و تعیین تکلیف آنها بود.

در ادامه بازدید میدانی پویش قدم به قدم در محله انقلاب‌اسلامی که از ساعت۴ صبح آغاز شد، شهردار منطقه۱۱ در محل توقفگاه کارگری این ناحیه حضور یافت و از ماشین‌آلات و وضعیت حضور کارگران در محدوده هم بازدید کرد. در این بازدید شهردار ناحیه یک به ارائه توضیحات در خصوص وضعیت کارگران و نحوه کار آنها و برنامه‌ریزی‌ها برای بهبود وضعیت موجود پرداخت.

کد خبر 676710

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟