Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از تدارک مناسب دولت برای ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت و بیان کرد: پیشرفت فیزیکی بسیار خوب خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن در بعضی از استان‌ها قابل مشاهده است.

به گزارش بازارنیوز، اسماعیل حسین زهی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قانون مجلس برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در سال و چهار میلیون مسکن در چهار سال توسط دولت گفت: سامانه‌ای برای این منظور بارگذاری شد که نزدیک به پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این افراد بعد از پالایش حذف شدند.

وی از تدارک مناسب دولت برای ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت و بیان کرد: افرادی که در شهر‌های کوچک سه سال بیشتر و در شهر‌های بزرگ بیشتر از پنج سال سابقه سکونت داشته باشند می‌توانستند در آن شهر اقدام به ثبت نام مسکن کنند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره بسترسازی برای ساخت نهضت ملی مسکن اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی باید زمین‌هایی که ارزش افزوده مناسبی دارند را به فروش برساند تا در شهرستان‌هایی که زمین وجود ندارد، خریداری کنند و به تعداد متقاضیان خانه ساخته شود.

وی از پیش بینی تامین زمین برای ساخت دو میلیون واحد مسکن گفت و عنوان کرد: برخی بستر‌ها برای ساخت مسکن در دولت قبل انجام شده بود که برای استفاده به عنوان نهضت تولید مسکن در دولت فعلی به کار خواهد بود.

حسین زهی از پیشرفت فیزیکی بسیار خوب خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن در بعضی از استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی کرده ایم شهر‌هایی که شهرک جدید ندارند، زمین‌های آن‌ها به شهر الحاق شود تا شهرداری بتواند به آن‌ها خدمات دهد. در این مسیر پیش بینی همه امور از جمله مباحث زیربنایی و روبنایی شده و در قانون بودجه نیز لحاظ شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از نظارت عالیه مجلس در طرح نهضت ملی مسکن گفت و بیان کرد: بازرسی‌ها و بررسی‌ها به صورت مداوم از سوی مجلس در طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود و امید می‌رود دولت نیز به تعهدات خود به طور کامل عمل کند.

وی با اشاره به نگرانی‌ها درباره اجاره بهای مسکن عنوان کرد: ساخت و عرضه مسکن‌های طرح ملی شاید دو سال زمان ببرد و بعد از آن می‌توان اثر این ساخت و ساز‌ها را بر قیمت مسکن مشاهده کرد.





/بازار

برچسب ها: مسکن ، اجاره ، مجلس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RRX

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن اجاره مجلس نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خانه های طرح نهضت ملی مسکن مسکن گفت برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی