Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استاندار کرمانشاه در دیدار با مثنی التمیمی استاندار دیاله عراق ضمن تشریح یکی از محور‌های جلسه با هدف افزایش تبادلات تجاری گفت : ظرفیت‌های مرزی کرمانشاه و استان دیاله می‌تواند به تقویت مبادلات تجاری کمک کند.

بهمن امیری مقدم گفت : با تکمیل زیرساخت‌های مرزی، پایانه‌های تجاری و مسافری و تسهیل امور بازرگانی با رویکرد بهبود فرآیند‌ها می‌توان زمینه گسترش مبادلات تجاری را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت کرمانشاه به لحاظ دارا بودن مرز مشترک با بخش کُردی و عربی مطلوب ارزیابی شده در این دیدار برای توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی به توافق‌های رسیده ایم که با پیگیری طرفین به مرحله اجرا درخواهد آمد و بی شک در رونق اقتصادی استان، اشتغالزایی پایدار و بهبود معیشت مرزنشینان نیز موثر خواهد بود.

روابط نزدیک دو کشور و دارا بودن اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تاریخی زمینه مناسبی برای افزایش تعاملات و مبادلات است که به صورت کلان نیز پیگیری می‌شود.

ایجاد اشتغال پایدار، توسعه صادرات و مبادلات تجاری و رونق معیشت مرزنشینان به عنوان مزایای گسترش بازارچه‌های مرزی است از این دیدار به عنوان یک فرصت برای گسترش مبادلات تجاری و افزایش درآمد زایی مردم در کنار اشتغال پایدار استفاده خواهیم کرد.

تکمیل زیرساخت‌های مرز‌ها در هر دو کشور برای تقویت رفاه زائرین امری ضروری است و با توجه به اینکه کرمانشاه دیار دلدادگان و عاشقان اهل بیت (ع) و دروازه اصلی عتبات عالیات است انتظار داریم همکاری مناسبی برای خدمتگزاری به زوار حسینی انجام و موضوع تسهیل امور نیز در دستور کار قرار گیرد.

عملیاتی و اجرایی کردن تفاهم‌های صورت گرفته بین استان کرمانشاه و استان‌های مرزی عراق بسیار مهم ارزیابی شده در سفر‌های آتی و در دیدار باهیات‌های عراقی این موضوع را با رویکرد توسعه و تعمیق بیش از پیش سطح روابط و همکاری‌های بین کرمانشاه و استان‌های مرزی عراق پیگیری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دیاله عراق کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد