Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:47:31 GMT

خط و مشی مجموعه ما بر مبنای اشتغال زایی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۷۰۱

خبرگزاری آریا- خط و مشی مجموعه ما بر مبنای اشتغال زایی است و بیش از  100 نماینده در سراسر کشور فعال است که هر یک از نماینده‌ها قریب به پانزده نفر را مشغول به کار کردند و این خود باعث کارآفرینی برای مجموعه ما شده است.


به گزارش آریا، مجید هادی مدیریت مجموعه گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر  اظهار داشت: گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر در سال 1386 به ثبت رسید و با موضوع ساخت خانه‌های ارزان قیمت و اقساط تحت عنوان خانه گستر پردیس آغاز به فعالیت نمود و در زمینه تسهیلات بانکی به صورت فروش اقساطی همکاری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه سرمایه گذاری ایرانیان گستر توانسته است برای اولین بار در کشور با لیزینگ‌ها، بانک‌ها و گروه‌های سرمایه گذاری بزرگ تفاهم نامه‌هایی را به امضاء برساند که بتواند برای تمامی احاد مردم خرید اقساطی با سود بانکی کمتر را مبنای کار خود قرار دهد.


این کارآفرین ادامه داد: در حوزه فروش کالا اقساطی اقدامات مفیدی انجام داده شده است و در بستر ایجاد غرفه‌های مختلف و فروش اینترنتی با برند ایرانیان کالا، توانسته ایم با بیشتر سازمان و نهادهای دولتی تفاهم نامه منعقد کنیم و با توجه به اینکه خیلی‌ از متقاضیان شغل دولتی ندارند، و نمی‌توانند ضامن پیدا کنند تصمیم گرفتیم طی جلساتی متعدد با لیزینگ‌ها، این مشکل را حل نماییم.
وی اشتغال زایی را مبنای اقدامات خود قرارد داد و افزود: خط و مشی مجموعه ما بر مبنای اشتغال زایی است و بیش از  100 نماینده در سراسر کشور فعال است که هر یک از نماینده‌ها قریب به پانزده نفر را مشغول به کار کردند و این خود باعث کارآفرینی برای مجموعه ما شده است.


این مدیر توانمند در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم به نوبه خودم به عنوان مدیریت مجموعه، بسیار علاقه مند به ایجاد اشتغال زایی هستم و معتقدم بزرگترین مشکل جامعه ما مبحث کار و اشتغال است و به همین خاطر با توانی که داشتم توانسته ام به لطف خدا برای خیلی‌ها اشتغال زایی داشته باشم.

هادی  گفت: اگر بخواهم صادقانه از رمز موفقیت مجموعه بگویم نیت پاکی است که بچه‌ها برای خدمت به مردم در حین کار دارند.اولین مبحثی که در کسب و کار مورد توجه است علاقه به کار است، هر کسی که به کارش علاقه دارد در این کار موفق است. باعث و بانی افرادی که دوست دارند کار کنند از جمله دغدغه‌ها و خلاقیتی است که بنده برای کارم در نظر گرفته ام.

مدیریت مجموعه گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر تصریح کرد: با سازمان‌ها، اداره جات، کانون وکلای کشور، وزارت صنعت و معدن، جامعه ایثارگران و رزمندگان، صدا و سیما و سایر مجموعه‎‌ها همکاری داریم.
این کارآفرین در پایان اظهار داشت: خیلی متشکرم از جمع خبرنگاران که در مجموعه ما حاضر شدید و من و گروهم تمام تلاشم این است که خدمت رسان رفع نیازهای مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجید هادی اشتغال زایی اشتغال زایی مجموعه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است