Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: روحانیت نهایت کمال را در شهادت جست‌وجو کردند و دنیا بداند روحانیت برای همیشه پای اسلام ناب محمدی ایستاده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع صبح امروز در یادواره شهدای روحانی مدافع حرم کشور که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و خانواده‌های شهدای روحانی مدافع حرم کشور برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیار ناراحت هستیم که امروز فرمانده شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در جمع ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال 97 کنگره شهدای روحانی مدافع حرم در قم برگزار شد و بنا بود سخنران این مراسم سردار سلیمانی باشد گفت: آن زمان با دعوت خانواده شهدای مازندران همزمان شد و شهید سلیمانی لبیک گفته و دعوت خانواده شهدای مازندران را قبول کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه روحانیت یک هزار و 222 شهید مسئول و فرمانده دارد که 22 نفر آنها فرمانده لشکر و تیپ بودند افزود: یک هزار و 222 مسئولی که حرف و عمل را با خون خود در هم آمیختند و ثابت کردند مسئولیت را برای بقای دین خدا می‌خواهند.

وی با بیان اینکه روحانیت نهایت کمال را در شهادت جست‌وجو کردند ادامه داد: دست خانواده شهدا را به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی می‌بوسم و به آنها افتخار می‌کنم.

شیرازی بیان کرد: افسوس می‌خوریم که خدا آنها را به بالاترین درجه رساند و ما از این قافله جا ماندیم؛ از خدا می‌خواهم به عظمت شهدا ما را به خیل عظیم شهدا اضافه کند.

وی با بیان اینکه دنیا بداند روحانیت برای همیشه پای اسلام ناب محمدی ایستاده است افزود: اولین ویژگی روحانیت عالم بودن است و خداوند در قرآن خطاب به مؤمنین می‌فرماید خدا به اهل ایمان مقام داد و در کنار اهل ایمان اهل علم را به‌دلیل جایگاه عالم جدا می‌کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه روحانیت علم را برای دفاع از دین آموختند گفت: دومین ویژگی روحانیت مهاجر بودن است و این هجرت هم هجرت از هوای نفس بوده و هم هجرت به سمت خدا است.

وی با بیان اینکه شهدا خودساخته بودند و تا انسان خودساخته نشود نمی‌تواند هجرت کند ادامه داد: آنها هجرت برای جهاد در راه خدا کرده و هیچگاه برای دنیا هجرت نکردند و این یک ویژگی بسیار مهم است.

فرمانده سپاه استان کرمان: ‌شهید ‌سلیمانی ‌اعتقاد قلبی به روحانیت داشت/ در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن باید ایستاد‌جزئیات برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی مدافع حرم کشور در استان کرمان اعلام شدکنگره بزرگ شهدای روحانی 4 خرداد برگزار می‌شود/" رئیسی" سخنران ویژه کنگره

شیرازی با اشاره به اینکه حاج قاسم فرمود "تا کسی در دوران حیات خود شهید نباشد و شهادت گونه زندگی نکند، شهید نمی‌شود" بیان کرد: شهدا برای لحظه شهادت لحظه شماری می‌کنند و تا شهید نشوند دست بردار نیستند و از خدا طلب شهادت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید مدافع حرم هم شهید است و هم شهید مدافع حرم اولیای الهی، شهید مدافع حرم زینب کبری (س) و حرم حسین بن علی (ع) است گفت: ارزش شهید مدافع حرم را امام خامنه‌ای عزیز مشخص کرده و فرمودند " این شهدا متفاوت از شهدای دوران جنگ هستند و اجرشان دو برابر شهدای جنگ است چرا که شهدای جنگ را دعوت کردند و رفتند اما شهدای مدافع حرم با التماس و خواهش و درخواست خودشان رفتند."

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهدای مدافع حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع شهدای روحانی مدافع حرم شهید مدافع حرم استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست