Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:03:50 GMT

کلنگ زنی ۲۰۰۰ واحد از قرارگاه ملی مسکن در منطقه ۱۹

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۷۷۶۸

کلنگ زنی ۲۰۰۰ واحد از قرارگاه ملی مسکن در منطقه ۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت، از کلنگ زنی احداث ۲ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های قرارگاه مسکن با هدف بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود در عرصه‌های ناکار آمد و رها شده در آینده نزدیک خبر داد.

وی در حاشیه بازدید از عملیات گودبرداری پروژه ۸۸۰ واحدی موقوفه مروی افزود: با توجه به تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران به منظور رفع مسائل مربوط به تأمین مسکن استطاعت پذیر بویژه در محلات کم برخوردار، طی روزهای آینده با حضور شهردار تهران به صورت رسمی کلنگ حدود ۲ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های قرارگاه مسکن به زمین زده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید بهره‌مندی از عرصه‌های ناکار آمد، رها شده و بی دفاع شهری است گفت: در این مکان‌ها با ساخت مسکن بر اساس طرح جامع شهر تهران و رعایت اصول فنی و مهندسی با در نظر گرفتن خدمات مورد نیاز، شاهد کاهش آسیب و بزهکاری اجتماعی در این محدوده و توسعه شهری خواهیم بود.

کد خبر 5494037 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران مسکن شهرداری منطقه 19 تهران شهرداری تهران قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده علیرضا زاکانی آلودگی هوا شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع سازمان حج و زیارت احتکار دستگیری شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده