Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:34:03 GMT

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش چاروسا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۸۵۲

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور معاون آموزش متوسطه اداره‌کل استان و کارشناسان اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای اداری چاروسا، رئیس دادگستری و فرهنگیان بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.

داربام بخشدار چاروسا در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان به نقش آموزش و پرورش در جامعه اشاره و گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توصیه به سرپرست جدید آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: رئیس سابق آموزش و پرورش آقای شکوهی قریب به یک دهه مدیریت این حوزه را بعهده داشتند رئیس جدید باید از تجریبات رئیس سابق استفاده کنند.

داربام با بیان اینکه شکوهی در آموزش و پرورش چاروسا توانمند بود و عملکرد خوبی داشت که در تغییر تحولات کمترین حاشیه را داشت که امیدواریم رئیس جدید از این ظرفیت استفاده کنند.

شهیدنیک معاون آموزش و پرورش چاروسا هم به نمایندگی از فرهنگیان چاروسا از زحمات محمد شکوهی رئیس سابق تقدیر و تشکر کردند و گفت: مدیر سابق با وجود تمام محرومیت‌ها و مشکلات عاشقانه به کار خود ادامه دادند و همچنین ضمن تبریک به رئیس جدید امیدواریم موفق باشند.

داریوش فاطمیان از اعضای شورای شهر هم در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق و انتصاب رئیس جدید عنوان کرد: آموزش و پرورش نقش بسزایی در جامعه دارد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی آمادگی همکاری با رئیس جدید را دارند و در سفر به تهران دستاوردهای در زمینه آموزش و پرورش داشتیم که امیدواریم در آینده نزدیک اجرا شوند.

علی الهامی رئیس جدید آموزش و پرورش چاروسا هم در این مراسم با تقدیر از حضور مردم، شهدا را نماد عزت و اقتدار کشور دانست و اظهار  کرد: از عموم مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء دانش می‌خواهیم که ما را در این خدمت یاری کنند.

الهامی گفت: رسالت و ماموریت ما در آموزش و پرورش بر اساس معنویات مقام معظم رهبری و در راستای سند تحول بنیادین خواهد بود و این امر با هم فکری و مشورت فرهنگیان و مردم میسر خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات 9ساله محمد شکوهی رئیس سابق تجلیل و در حکمی علی الهامی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش چاروسا منصوب شد.





 

گزارش سیدحسن آرمند

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد شکوهی قلعه رئیسی تودیع معارفه آموزش و پرورش چاروسا رئیس سابق رئیس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد