Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:47:19 GMT

پرداخت وام۲۰۰میلیونی مسکن روستایی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۴۰۱

با گذشت حدود ۶ ماه از مصوبه شورای عالی مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به دلیل اینکه هنوز ضمانت نامه این وام توسط سازمان برنامه و بودجه ابلاغ نشده، بانکها از پرداخت آن امتناع می‌کنند البته ظاهراً بانک سپه در حال پرداخت این تسهیلات است. ناطقان: ۲۵ آبان ماه سال ۱۴۰۰ در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگرچه بعضاً اخباری مبنی بر پرداخت عن‌قریب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی شنیده می‌شود اما آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که سازمان برنامه و بودجه هنوز ضمانتنامه مابه التفاوت نرخ سود این تسهیلات را صادر نکرده است.

تعلل سازمان برنامه و بودجه منجر به بلاتکلیفی روستاییان و انتقاد اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن شده است.

حدود ۱۰ روز قبل مجید جودی - معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن اعلام کرد که بانک مرکزی وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را به بانکهای عامل ابلاغ کرده اما آغاز پرداخت، منوط به صدور ضمانتنامه مابه التفاوت نرخ سود از سوی سازمان برنامه و بودجه است.  

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر بانک سپه پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را آغاز کرده اما به هر حال با محدودیت سهمیه مواجه است. بر این اساس انتظار می‌رود پرداخت تسهیلات توسط دیگر بانک‌ها نیز محقق شود. منبع: ایسنا برچسب ها: پرداخت ، وام200میلیونی ، مسکن روستایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرداخت وام200میلیونی مسکن روستایی تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی سازمان برنامه و بودجه مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند