Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@07:02:06 GMT

عصارخانه شاهی، موزه‌ برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۵۰۱

عصارخانه شاهی، موزه‌ برتر کشور شد

در پانزدهمین آئین داوری موزه برتر کشور که به همت شورای بین‌المللی موزه‌های ایران (ایکوم) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، موزه عصارخانه شاهی در بخش فعالیت‌های مجازی رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش ایمنا، تولید محتوا در صفحه اینستاگرام موزه، ارائه فعالیت‌ها، انتشار اخبار و اطلاعیه رویدادها، نشر مطالب مرتبط با فرهنگ عامه، نشر کلیپ و تصاویر معرفی موزه به عموم، حضور فعالان پرمخاطب فضای مجازی در موزه و تهیه کلیپ معرفی از جمله فعالیت‌های این موزه در فضای مجازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه و انتشار سه شماره پادکست سونما و انتشار در فضای کست باکس که پرمخاطب‌ترین بستر انتشار پادکست هست و انتشار این تولیدات در شنوتو از دیگر فعالیت‌هایی است که به معرفی عصارخانه شاهی در فضای مجازی می‌پردازد.

در اصفهان چندین عصارخانه‌ها برجای مانده که یکی از معروف‌ترین آن‌ها که یکی از جذابیت‌های اصفهان نیز هست، عصارخانه شاهی است که در سال ۱۰۲۱ هجری قمری هم‌زمان با احداث بازار بزرگ قیصریه به دستور شاه عباس اول ساخته شد. عصارخانه شاهی در میدان نقش جهان، جنب ورودی بازار قیصریه، بازار قنادها، بازار عصاری (پاساژ امین) قرار دارد.

کد خبر 576302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موزه موزه عصارخانه شاهی عصارخانه های اصفهان موزه حمام علی قلی آقا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عصارخانه شاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!