Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@01:29:33 GMT

اورژانس ۱۱۵ قم: 4 کشته در تصادف پژو ۲۰۶ با کامیون

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۹۷۱

معاون فنی و عملیات اورژانس گفت: براثر تصادف شدید خودروی ۲۰۶ با کامیون در جاده پردیسان - ورجان در قم ۴ نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم شدند.   به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ قم، جلیل گودروزی فر در گفت و گویی افزود: در ساعت ۱۳:۴۳ امروز(پنجشنبه) در جاده پردیسان به ورجان متاسفانه برخورد شدید دو خودروی ۲۰۶ با کامیون ۴ فوتی و ۳ مصدوم بدحال برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه خانم ۳۰ ساله ، دختربچه ۲ ساله و دو پسر بچه ۱۰ و ۷ ساله در دم جان باختند.   معاون فنی و عملیات اورژانس گفت : همچنین در این حادثه دو خانم ۱۵ و ۲۵ ساله به شدت دچار سانحه شده بودند که با احیا قلبی و ریوی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند و یک خانم ۳۸ ساله نیز پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب منتقل شد.   گودرزی فر در پایان گفت: در این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس عملیاتی و فرماندهی به محل حادثه اعزام شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز