Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت کریمی در خصوص شرایط این روز‌های استقلال اظهار داشت: حضور تماشاگران نشان داد که شور و حال زیادی به استادیوم برگشته است. خدا را شکر که ما هم قهرمان شدیم و به همه تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله بتوانیم جشن قهرمانی هم بگیریم.

وی درباره اینکه آیا جام طلایی به این باشگاه تعلق خواهد گرفت یا نه افزود: ان‌شاءالله هر چه قسمت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیش از این در خصوص کمک‌هایی که برخی از اعضای سابق هیأت مدیره استقلال انجام داده بودند و حالا انگار سود آن را می‌خواهند گفت: یکسری از دوستان در ابتدا به عنوان کمک به باشگاه پول دادند، اما بعداً که تغییراتی در هیأت مدیره صورت گرفت اسنادی را برای خود ثبت کرده بودند. آن‌هایی که ثبت شده را پرداخت خواهیم کرد، اما یکسری از اسناد هم هستند که ثبت نشده‌اند. این‌ها را باید خودشان از وزارت ورزش پیگیری کنند. دوست ندارم که اسامی را ببرم تا دوباره حاشیه درست شود.

کریمی در خصوص کارگزار باشگاه استقلال و اینکه چقدر این باشگاه از کارگزارش دریافتی داشته است تصریح کرد: ما بدهی‌های خود به سازمان لیگ را پرداخت خواهیم کرد تا به کسی بدهکار نباشیم. تا جایی که من در جریان هستم مشکلاتی وجود داشت که در حال پیگیری آن‌ها هستیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چه پاداش ویژه‌ای برای اعضای این تیم پس از قهرمانی تعلق خواهد گرفت گفت: حدود ۷۰ درصد از قرارداد‌ها پرداخت شده و خدا را شکر می‌کنیم. استقلال در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و آن زمانی بود که آقای آجرلو و هیأت مدیره جدید آمده بودند. با مدیریت خوب آقای آجرلو و آرامشی که به تیم داد باید تشکر کرد. در این چند سال همیشه نیم‌فصل اول مشکلات شروع می‌شد و نیم‌فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد و باید از زحمات سردار آجرلو تشکر کرد. همه عزیزان زحمت کشیدند تا دل هواداران در این شرایط سخت شاد شود.

کریمی درباره حواشی که در مورد ووریا غفوری در روز‌های اخیر به راه افتاده گفت: من نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم. در یک مصاحبه گفتم که شرایط مردم الان سخت است و در این شرایط سخت نباید وارد احساسات مردم شد. نباید هواداران را احساساتی کرد و به خاطر همین من به این اتفاقات ورود نمی‌کنم. در این شرایط تحریم و مشکلاتی که داریم باید آن را قبول کرد چرا که کل دنیا هم این مشکلات را دارد. درباره حواشی‌ای که در خصوص صدا و سیما به وجود آمده ما به آن ورود نمی‌کنیم و این را به عهده بزرگتر‌ها می‌گذاریم تا خود آقای آجورلو به آن ورود کرده و بررسی کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره تحریم برنامه فوتبال برتر تصریح کرد: قصه این موضوع فرق می‌کرد. عنوان کرده بودند که هیأت مدیره این برنامه را تحریم کرده، اما آن بنده خدایی که این مسئله را عنوان کرده بود قصه‌اش این نبود و ربطی به این قضیه نداشت. ما در هیأت مدیره این برنامه را تحریم نکردیم. می‌توانید از همه اعضای هیأت مدیره سؤال کنید که ما صدا و سیما را تحریم نکرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا مدیریت باشگاه در مورد آن بیانیه هماهنگ بوده یا نه، ادامه داد: من بیانیه را خواندم. تا جایی که من اطلاع دارم هیچ‌کدام از هیأت مدیره چنین تصمیمی را نگرفته‌اند. در جشن قهرمانی یک سری حرف‌ها هست که آن زمان مطرح می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حجت کریمی استقلال ووریا غفوری باشگاه استقلال هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد

به گزارش ورزش سه و به نقل از اعتماد، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. تراکتور با مربی جدید به فکر روزهای خوب در آینده است و استقلال با مالکان جدید می‌خواهد صدرنشینی را حفظ کند. نکو و شاگردانش با از پیش رو برداشتن تیم قرمزپوش تبریزی می‌توانند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. به بهانه واگذاری استقلال به پتروشیمی و این بازی حساس با حسن روشن یکی از پیشکسوتان پرافتخار استقلال تماس گرفتیم که صحبت‌های‌مان به دیگر مسائل پیرامون این باشگاه و حواشی چند وقت گذشته کشیده شد که خواندن آن خالی از لطف نیست!


می شود گفت استقلال در صورت پیروزی  برابر تراکتور قهرمان لیگ می‌شود؟

نه! در اینکه یکی از دو تا تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان می‌شوند که بحثی نیست. اما الان تراکتور تیم خیلی خطرناکی برای استقلال است. فوت همسر آقای زنوزی و رایگان کردن تماشای بازی هم می‌تواند برای تراکتور باعث ایجاد انگیزه مضاعف شود. اینها همه کار می‌کنند تا بگویند ما برای تیم همه کار کردیم حالا اگر نتیجه نگیرند، مقصر نیستند. این بازی برای استقلال خیلی خطرناک است حالا چه تدبیری برای بازی دارند به خودشان مربوط است، اما اگر بازی را ببرند شانس‌شان برای قهرمانی بیشتر می‌شود و اگر نبرند از کورس قهرمانی عقب خواهند بود. تراکتوری‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند.

استقلال مقابل شمس آذر از همان ابتدا هجومی بازی کرد. فکر می‌کنید مقابل تراکتور هم باید هجومی بازی کند؟

با اینکه دارد لیگ تمام می‌شود، اما استقلال هنوز ثبات ندارد. یک بازی دفاعی کار می‌کند و یک بازی هجومی و یک بازی معمولی. واقعا نمی‌شود روی این تیم حساب کرد. خوشبختانه ستاره ندارند که روی آن حساب کنند و بچه‌ها خیلی دونده هستند. من دلواپس این قضیه هستم که چند تا بازیکن پای خودشان را می‌گیرند و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی هم نیاز به کار اضافه دارند تا پای‌شان نگیرد. اواخر لیگ شده و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی مشکل دارند.

غیبت حسینی می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟

به هرحال دروازه‌بان ذخیره باید یک جاهایی مثل این مواقع به درد بخورد.حالا این بازی اجبار است. من دروازه‌بان دوم تیم را نمی‌شناسم، اما باید او را از نظر روحی بسازند. یعنی نباید فقط تمرین فیزیکی داشته باشد. غلامپور کارش سخت است، چون هم باید او را تمرین بدهد و هم روحیه‌اش را بالا ببرد بقیه و جواد نکونام هم باید روی ‌مسائل روحی این دروازه‌بان کار کنند. انگلیسی‌ها یک‌ مثالی دارند که به بازیکن می‌گویند خودت باش و سعی نکن بخواهی خودت را بهتر نشان بدهی. همان که به عنوان رزرو استقلال از این دروازه‌بان انتظار داشتند و او را جذب کردند، باشد. ‌یکی که می‌خواهد تست بدهد یک کار فراتر از خودش انجام می‌دهد تا به چشم بیاید، اما این بازیکنان مورد توجه بودند که قرارداد امضا کردند.

درباره واگذاری باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس را بانک شهر خریداری کرده اما استقلال را نمی‌دانم! ولی اگر مدیریتش به مسائل آگاه باشد که به نفع استقلال است. منظور من این است اینها باید یک هیات مدیره برای خودشان انتخاب کنند و روی عملکرد مدیر و هیات مدیره و حتی مربی نظارت داشته باشند یا در اعضای هیات مدیره نقش داشته باشند تا بعدها که تیم‌ نتیجه نگرفت، نگویند اینها را ما انتخاب نکردیم! یک هیات مدیره و مدیر درست و حسابی بگذارند و جز اینها یک کمیته فنی قوی انتخاب کنند و قرارداد ببندند تا تیم را جمع و جور کنند.

سهم پیشکسوتان هم ‌۵ درصد است؛ به شما ابلاغ شده؟

خیر، هنوز به ما که چیزی ابلاغ نکرده‌اند.

با این تغییر و تحولات و حضور افراد سیاسی فکر می‌کنید پیشکسوتان از باشگاه مورد علاقه خود دور خواهند شد؟

دور که هستند، اما اگر آدم باشند باید دو تا تفکر داشته باشند، چون تمام باشگاه‌ها روی این دو محور می‌چرخد: یکی احترام و رسیدگی به پیشکسوت و دیگر توجه به آکادمی. یعنی بچه‌های مردم‌ که ‌الان پول ‌ندارند، بیایند در این تیم‌ها. باید سرمایه‌گذاری کنند؛ تبلیغات هم برای‌شان می‌شود و رضایت مردم ‌هم‌ هست. اگر به این دو مساله اهمیت ‌بدهند یعنی انتخاب خوبی است.

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم