Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از مرگ یکی دیگر از مجروحین حادثه گروگانگیری در ایلام خبرداد.

محمد مرادی  در گفت وگو با خبرنگار در ایلام،  از مرگ آخرین مجروح حادثه گروگانگیری در ایلام خبر داد و اظهار داشت: 'سعید رستمی' آخرین مجروح حادثه گروگانگیری (28 اوردیبهشت 1401 )ایلام به علت شدت جراحت لحظاتی پیش در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: سعید رستمی' آخرین مجروح حادثه حادثه گروگانگیری (28 اوردیبهشت 1401 )ایلام و مرگ او تعداد فوت شدگان این حادثه را 6 نفر کرده است.

به گزارش ، سعید رستمی  پسر عموی 'قاتل' بوده و حادثه گروگانگیری (28 اوردیبهشت 1401 ) در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

 در این حادثه، گرو‌گانگیر‌ سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، همچنین در پی این حادثه‌ پنج نفر زخمی شدند که از مجموع مجروحان شامگاه چهارشنبه یکی دیگر از آنان فوت و مجموع کشته شدگان به 6نفر رسیده است.

180/ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حادثه گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی “رستم-یاسوج” داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت