Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عباس شیراوژن در اجلاس رؤسای دانشکده ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مازندران، گفت: در این راستا باید کمیته فرهنگی جمعیت در دانشگاه های علوم پزشکی کشور فعال شود. 

وی با اشاره به این‌که ۱۵ انتظار در مبحث جمعیت به معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام شده است، اظهار داشت: طبق آیین نامه جدید راه اندازی مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، ایرانی به ویژه در دانشگاه‌هایی که فاقد این مراکز هستند باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۳۴ هزار دانشجوی متأهل داریم 

دکتر شیراوژن با اعلام اینکه ۳۴ هزار دانشجوی متاهل در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشغول تحصیل هستند، بیان داشت: کل خوابگاه های متاهلی ما ۸۰۰ واحد یعنی حدود ۳ درصد این جمعیت است. از حدود ۶۰ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی فقط ۲۱ دانشگاه خوابگاه متاهلی دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی ادامه داد: بنابراین لازم است نهضت احداث خوابگاه متاهلی راه بیفتد و از محل‌هایی نظیر ۱۰ درصد تملک دارایی، درآمد اختصاصی، تسهیلات بانکی، فاینانس و راه‌های دیگر برای جبران کمبودها در این زمینه باید کمک گرفت.

وی با بیان این که ۲۵ دانشگاه اعلام کرده اند ساختمان های بلااستفاده دارند، تصریح کرد: این ساختمان ها با تغییرکاربری و بهسازی قابل تبدیل شدن به خوابگاه های متاهلی هستند. اگر هر دانشگاه ۵۰ تا ۱۰۰ واحد طی دو سال بسازند کمبودها تا حدودی رفع می شود. 

شیراوژن در پایان بر اجرای قانون حجاب و عفاف تصریح کرد و یادآور شد: افراد بد پوشش به جلسات مشاوره در دانشگاه های علوم پزشکی راهنمایی شوند.

انتهای پیام

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1141157 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی