Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش پیاده روی "خانواده قهرمان من" با حضور مدیریت شهری و جمع کثیری از شهروندان ملاردی با هدف فرهنگ سازی ورزش های همگانی در بستری از فضای پرجاذبه و گیرای فرهنگی_مذهبی_اجتماعی بویژه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ملارد به همت شهرداری ملارد و همکاری و هماهنگی سایر ارگان ها و ادارات سطح شهر با موضوع "خانواده قهرمان من"و با محوریت تشویق و تهییج خانواده ها بویژه نسل دهه هشتادی‌ها و نودی ها‌ به ضرورت انجام ورزش بویژه ورزش های همگانی به جهت آمادگی و سلامت روحی و جسمی سربازان مشتاق و شیدای هم رکابی با امام زمان (عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجتماع چشمگیر و کم سابقه، فرماندار (جابر کریمی)، امام جمعه (حجت‌الاسلام والمسلمین خوبانی)، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار(محمد بهمنی)، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ملارد، رئیس اداره ورزش و جوانان، روسای سایر ادارات ملارد و بیش از ۲۰۰۰ نفر از شهروندان فهیم ملارد در بوستان بانوان مارلیک حضور بهم رساندند.

در حاشیه این مراسم پرشور، محمد بهمنی شهردار ملارد با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمات و همایش های هدفمندی از سوی مدیریت شهری در راستای ایجاد شور و نشاط و سلامت اجتماعی و فراهم شدن بسترهای مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در فضایی مهیج حائز اهمیت است اظهار داشت: قدر مسلم پیاده روی نقش بنیادی در سلامت روح و روان و جسم انسان ایفا می‌کند و جامعه موفق نیازمند انسان‌هایی سالم از نظر روحی و جسمی می باشد و بی شک این امر فقط با برگزاری فعالیت های ورزشی در سطح همگانی و عمومی و در بستری از طرح ها و بسته های فرهنگی_مذهبی_اجتماعی به واقع امر میسر می شود.

 شایان ذکر است هسته اصلی این مراسم که هیجان و شور و نشاط آن را به اوج رساند و حال و هوای شرکت کنندگان را عجیب امام زمانی کرد، اجرای سرود تاثیرگذار《سلام فرمانده》(نماهنگی که این روزها با هدف به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه هشتادی ها و دهه نودی های ایران اسلامی به امام زمان (عج) توسط ابوذر روحی اجرا شده و مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان در اکثر نقاط کشور قرار گرفته) بصورت زنده توسط این خواننده محبوب و همخوانی زیبای دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های ملاردی و خانواده های آنها برای ادای احترام و ابراز ارادت به ساحت امام زمان (عج) بود و کودکان و نوجوانان ولائی ملارد با اجرای این سرود نشان دادند که تا زمان تحویل پرچم انقلاب به حضرت ولیعصر (عج) تمام قد پای نظام و انقلاب شان ایستاده اند.

همچنین اجرای انواع حرکات ورزشی نمایشی با هنرنمائی کودکان و نوجوانان رزمی کار و باستانی کار ملاردی از دیگر برنامه های این مراسم پرشور بود.

گفتنی ست در پایان این همایش بزرگ و پرهیجان، هدایای نفیسی توسط شهرداری ملارد به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ملارد خانواده قهرمان من همایش بزرگ خانوادگی امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد