Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر معصوم سهرابی درباره اتفاقات رخ داده در بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: سنگی که عالیشاه به سمت هوادار تراکتور پرتاب کرد، سبب تحریک  تماشاگران در سکوها شد. خوشبختانه خدا را شاکر هستیم که با ورود نیروی انتظامی اتفاق خاصی رخ نداد. همچنین من از عوامل تیم پرسپولیس گلایه دارم که بعد از اینکه مسئولان انتظامی امنیت ورزشگاه را برعهده گرفتند به زمین مسابقه برنگشتند تا بازی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید عالیشاه در  دقیقه ۵۰ به علت عصبانیت از رفتار تماشاگران به سمت آنها سنگ پرتاب کرد و بعد از آن بین بازیکنان  ۲ تیم درگیری شد. 

بعضی از افراد ناشناس اتفاقات بازی با پرسپولیس را رقم زدند 

 اتفاقاتی در استادیوم یادگار از سوی تماشاگران محدود و ناشناسی در جهت تخریب وجهه واقعی هواداران نجیب تراکتور انجام شد. در سال‌های اخیر از تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد و حتی تیم‌های خارجی، میهمان نوازی خوبی شده که نشان دهنده شعور، فهم و فرهنگ تبریزی‌ها است. باشگاه تراکتور تحرکات روز گذشته را تایید نمی‌کند‌.  

بازی تراکتور و پرسپولیس به علت سنگ پرانی از سوی تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز نیمه کاره ماند و اکنون قرار است کمیته انضباطی در این باره تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید

بازی تراکتور - پرسپولیس نیمه تمام ماند قانون ۳۰ درصد تماشاگر به ما ابلاغ نشده است 

 قانون ۳۰ درصد هم ابلاغ نشده است. بلکه تصمیم گیری درمورد ظرفیت حضور تماشاگر، برعهده شورای تامین استان است و براساس رنگ بندی کرونایی است. تا ۵۰ درصد هم طبق تشخیص شورای تامین امکان بلیت فروشی وجود دارد و بازی روز گذشته هم با نظر همین شورا و نیروی انتظامی برگزار شد. روز گذشته هم تقریبا طبقه اول ورزشگاه یادگار امام پر بود و بین ۴۰ تا ۴۵ درصد ظرفیت ورزشگاه تماشاگر آمده بود.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار بود فقط 30 درصد بلیت فروشی صورت بگیرد اما باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرد. 

مدارک و مستندات را به فدراسیون فوتبال ارائه می دهیم 

 هرچند نتوانستیم از کل ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم اما برای اولین بار بود که در این فصل این همه تماشاگر به استادیوم آمدند. در طبقه دوم نزدیک به ۶۰-۷۰ نفر تماشاگر تیم میهمان نشسته بودند. به هرحال تمام مستندات را به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم و قطعا با عواملی که در این امر دخیل بودند، برخورد قاطعی انجام می‌شود.

باشگاه تراکتور  به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس قرار است مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه بدهد تا  در این باره تصمیم بگیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی