Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی روز جمعه در جلسه شورای اداری خوی افزود: شرایط کشور سخت است ولی دولت با همراهی مردم، از این وضعیت عبور می‌کند.

وی اضافه کرد: پیگیری شخص رئیس جمهور از مشکلات، شاخصه دولت انقلابی است و با توجه به این امر، تحولات خوبی در دولت شکل گرفته و این راه ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: سند تحول دولت سیزدهم در ۳۷ موضوع تحول قابل توجهی در کشور ایجاد می‌کند و دولت برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این راستا دارد و اقدامات براساس این برنامه‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سفرهای ریاست جمهوری در راستای حل مشکلات جامعه و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده در مسایل مختلف استان‌های کشور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تکمیل بیمارستان آیت الله خویی، ارتقای دانشکده علوم پزشکی خوی به دانشگاه مطالبه مردم این شهرستان است که دولت توجه ویژه به این امر خواهد داشت.

حسینی افزود:  وجود مشاهیرزیاد و چهره های برجسته مذهبی و ادبی در خوی یک هویت است و این هویت باید زنده نگه داشته شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات شهرستان خوی در حوزه آب شرب، کشاورزی و راهها گفت: پایانه رازی باید هر چه سریعتر در ریل اقتصادی کشور قرار گیرد چون توسعه اقتصادی خوی در گرو تکمیل جاده خوی به قطور و پایانه رازی است.

عادل نجف زاده افزود: تخصیص اعتبار برای تکمیل مطالعات و احداث سد الند و ارتقای دانشکده علوم پزشکی خوی به دانشگاه از جمله ضروریات استان است.

فرماندار خوی نیز در این جلسه با بیان اینکه تنش آبی بیش از ۸۰ درصد روستاهای شهرستان خوی را تهدید می کند، گفت: احداث سد الند برای آب شرب خوی خوب است اما عملیات اجرایی آن سال‌ها طول می‌کشد به همین منظور پیگیری حقابه مردم خوی از سد آغچای باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار گیرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرد.

این سفر، بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت طی حدود ۹ ماه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است آیت الله سیدابراهیم رئیسی طی حدود ۹ ماه گذشته ۲۰ سفر استانی داشته و به استان‌های مختلف کشور سفر کرده است؛ در این سفرها هزاران طرح، صدها هزار میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی سفر استانی معاون پارلمانی رییس جمهوری دولت سیزدهم پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی سفر استانی آذربایجان غربی خوی سفر استانی معاون پارلمانی رییس جمهوری دولت سیزدهم رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد