Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@16:00:49 GMT

امام جمعه کرج: با محتکران و دلالان برخورد جدی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۲۴۹

امام جمعه کرج گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها که توسط دولت اجرایی شده برای حمایت از اقشار محروم و کم شدن شکاف اقتصادی صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ اردیبهشت کرج در خصوص حواشی اخیر با بیان اینکه بنده شکایتی نسبت به هیچ موضوعی نداشته و ندارم و برای این عزیزان طلب مغفرت می‌کنم، گفت: چند روزی است که مطلبی در فضای مجازی مطرح شده و نسبت‌هایی به بنده و دستگاه‌ها داده‌اند، قصد داشتم مفصل به شرح نکاتی بپردازم اما دیدم دستگاه قضا به خوبی بخشی از مطالب را توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دستگاه قضا باید با صلابت مسیر خود را براساس داده‌هایی که دارد طی کند و ماهم دخالتی نمی‌کنیم.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: همواره به موارد این‌چنینی که به من نسبت داده شده است ورود نکرده‌ام و همه آنانی که به من تهمتی زدند را نیز در شب‌های قدر بخشیدم.

وی در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به لزوم توجه به موضوع جمعیت و خانواده تصریح کرد: سیاست‌های کلی خانواده که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند، لحاظ شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمن می‌خواهد القا کند که نظام توانایی لازم را ندارد و نمی‌تواند اهداف خود را عملیاتی کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته با انواع دسیسه‌ها رو به رو شده اما هر روز پیشرفت‌هایی به مراتب بزرگتر از گذشته را داشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا این آرزو که مردم ایران دست از اهداف انقلاب برمی‌دارند و استقلال و عزت خود را به کنار می‌گذارند را به گور خواهد برد.

امام جمعه کرج به موضوع اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها هم اشاره و تصریح کرد: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها که توسط دولت اجرایی شده است برای حمایت از اقشار محروم و کم شدن شکاف اقتصادی صورت گرفت.

وی افزود: جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی نیز از دیگر اهداف اصلاح نظام یارانه‌ها است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اگرچه در تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد اما باید در توزیع نظارت‌های مستمر و اثرگذار صورت گیرد و با دلالان و محتکران برخورد جدی شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امام جمعه کرج یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای