Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:58:55 GMT

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۵۷۵

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، امام جمعه مشهد گفت: بصیرت و مقاومت مردم مشهد و استان خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حرکت اقتصادی و اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، جریان ساده ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودجویان در این طرح با احتکار قصد در ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان 35 نانوایی، فقط 3 نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

وی افزود: دشمنان نظام در خارج از کشور نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آنها پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردند و بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.

علم الهدی با بیان این مطلب که دولتمردان آمریکا اعلام کرده اند که در مقابل تحریم اقتصادی ایران شکست خورده اند گفت:دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دشمن دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این مطلب که ایجاد ناامیدی در مردم در مقابل حرکات عظیم نظام، نوعی نفوذ راهبردی است عنوان کرد: سرکوبگری، جاسوسی و نفوذ راهبردی از توطئه‌های دشمنان نظام است و آنان با نفوذ راهبردی می‌خواهند ولایت فقیه را از ما گرفته، ساختار نظام را وارونه و نظام را ناکارآمد نشان دهند اما خوشبختانه در سرزمین خراسان کوچکترین حرکتی که سبب اختلال در نظام شود از سوی مردم صورت نگرفته است و این مهم دلالت بر دین‌مداری مردم دارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه ای مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، لذا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر همه باید ورود کنند؛ نهی از منکر بر همه واجب است و بی‌تفاوتی درباره بی‌حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این راستا بمانید، همه باید در این موضوع احساس وظیفه کنند.

امام جمعه مشهدمقدس خاطرنشان کرد: مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج یابد سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می‌شود.

علم الهدی گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) جمعه آینده اجتماع عظیم صادقیون قبل از نماز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از خواهران و برادران دینی برای حضور در این اجتماع دعوت می‌کنم.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امر به معروف و نهی از منکر حجاب نماز جمعه نماز جمعه مشهد احمد علم الهدی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا نفوذ راهبردی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست