Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران جزییات حادثه خودرو حامل تجهیزات نظامی در شهرستان ورامین را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محسن نایبی بعد از ظهر جمعه در خصوص حادثه خودرو حامل تجهیزات نظامی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: احتمال هرگونه اقدام خرابکارانه در این خصوص منتفی است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران جزئیات حادثه خودرو حامل تجهیزات نظامی در شهرستان ورامین را تشریح کرد و با اشاره به حادثه جاده‌ای منجر به نقص فنی یک خودرو حامل تجهیزات نظامی اظهار داشت: عصر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه یک خودرو نظامی حامل حجم محدودی تجهیزات نظامی در شهرستان ورامین دچار حادثه جاده‌ای منجر به نقص فنی و پس از آن حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته و احتمال وجود هرگونه اقدام خرابکارانه، منتفی است. معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی توسط دستگاه نظامی مربوطه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مشرق شهرستان ورامین اخبار حوادث خودرو حامل تجهیزات نظامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت خودرو حامل تجهیزات نظامی تجهیزات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد