Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی پرسپولیس و تراکتور در حالی  به خاطر سنگ پرانی تماشاگران تراکتور از سوی داور مسابقه نیمه تمام ماند. کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس با یکدیگر لفظی پیدا کردند.

 کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس گفت: حرکات بازیکنان پرسپولیس و پرتاب سنگ به سمت هواداران در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسائل باعث شد که تماشاگران تحریک شوند و اتفاقات بدی رقم بخورد. ترابی با حرکت دست باعث شد که هواداران ما تحریک شوند و  او سنگی برداشت و به پای عبداله ناصری بازیکن ما زد و او مصدوم شد. عالیشاه هم با آن پرتاب سنگ‌هایی که داشت باید قهرمان المپیک شود.

بیشتر بخوانید

بازی تراکتور - پرسپولیس نیمه تمام ماند

محمودی گفت: نیروی انتظامی و یگان ویژه مسئولیت امنیت ورزشگاه را دارند. ۶۶ هزار نفر گنجایش دارد که ۳۰ هزار بلیت فروشی صورت گرفته است. ناظر بازی باید درباره نفرات اضافی در استادیوم پاسخگو باشد. من فکر می‌کنم که  ۴۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس  گفت: آقای محمودی حقایق را وارونه جلوه می‌دهد و جای شاکی و متشاکی را عوض کرده اند. او  فرافکنی می‌کند و بهتر است رفتار خودشان و تماشاگرانی که مشکلاتی را به وجود آورند اصلاح کنند. امنیت بازیکنان و کادر فنی ما در خطر بوده و باشگاه تراکتور اتفاقات رخ داده را به بازیکنان ما ارتباط می‌دهد. عالیشاه و ترابی سنگ را از زمین برداشتند و به بیرون پرت کردند.  

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار  است بعد از ارائه گزارش اتفاقات رخ داده  از سوی داور مسابقه و ناظر بازی درباره این دیدار رای نهایی را صادر کند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی